06-04-2023
13:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-04-2023
13:52
Czy przeniesienie numeru z FLEX do innego operatora przed upływem 14 dni od aktywacji planu jest odstąpieniem od umowy?
Czy z tego tytułu przysługuje zwrot środków w całości, proporcjonalnie za czas użytkowania, a może brak zwrotu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
06-04-2023
15:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-04-2023
15:51
Jeśli wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację, to zwrot nie przysługuje. Pytanie czy we flex taka zgoda jest czy nie.
2 ODPOW. 2
06-04-2023
15:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-04-2023
15:51
Jeśli wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację, to zwrot nie przysługuje. Pytanie czy we flex taka zgoda jest czy nie.
06-04-2023
17:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-04-2023
17:14
Przeniesienie numeru z FLEX przed upływem 14 dni.
@Piotrekk85 podejrzewam, że sama aktywacja planu w apce, to już jest wyrażenie zgody na świadczenie usług.
Na czacie konsultant też tak podał, że zwrot nie przysługuje. Jeżeli chciałbym uzyskać zwrot, to anulowanie planu należy zrobić w apce.