Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru priv z Virgin / Play do FLEX Firma + inne kwestie


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Przeniesienie numeru priv z Virgin / Play do FLEX Firma + inne kwestie

Na początku wielkie CZEŚĆ dla całego forum 🙂

Mam do Was pytania dot. FLEX.

1. Aktualny numer mam w Virgin / Play na kartę - prywatny, ale mam dodany numer NIP. Czy z takiej opcji mogę przejść do FLEX Firma?

2. Czy mogę posiadać aplikację do zarządzania na dwóch uradzeniach jednocześnie?

3. Zakładając że w przyszłości z jakiegoś powodu będę chciał zrezygnować z FLEX czy "wyjście" z tego do np. rozwiązania na kartę w dowolnej innej sieci będzie możliwe? Czy muszę w tym celu zrobić jakieś szczególne kroki? Obecnie przechodząc z karty na kartę - operatorzy to załatwiają. Czy w Flex będzie to wyglądało tak samo?

4. To raczej dla utwierdzenia się że dobrze sprawdziłem - okres rozliczeniowy wypada w takim momencie w jakim przeniosę i aktywuję usługę?

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc z tymi pytaniami 🙂

2 ODPOW. 2

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Przeniesienie numeru priv z Virgin / Play do FLEX Firma + inne kwestie

Ad. 1 to nie wiem, ale pozostałe tak.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57750
  • 784

Przeniesienie numeru priv z Virgin / Play do FLEX Firma + inne kwestie

@JanCiekawski 

Ad1) Możesz przejść na FLEX Firma. Jeśli by się nie udało i konto by było prywatne, to po miesiącu użytkowania FLEX można konto zamienić na FLEX Firma.

Ad2) Sprawdzałem na czterech urządzeniach dla jednego numeru, nie było problemu z działaniem aplikacji.

Ad3) FLEX jest subskrypcją, więc przenoszenie do innego operatora możesz zrobić w ciągu jednego dnia roboczego. Oczywiście przeniesienie w trakcie trwania planu nie powoduje zwrotu środków za już opłacony plan, więc najlepiej wniosek o przeniesienie złożyć na kilka dni przed końcem obecnego planu.

Ad4) Dokładnie tak, jak usługa zostanie aktywowana 25 września o godzinie 20.35, to następne odnowienie planu nastąpi 25 października o godzinie 20.35. Do tego czasu muszą być zapewnione środki na odnowienie planu. Jeśli ich nie będzie, to numer będzie aktywny jeszcze 24 godziny, potem nikt się już do Ciebie nie dodzwoni, ale masz jeszcze czas pół roku na odnowienie planu. Potem numer przepada bezpowrotnie i nie będzie się dało go w ogóle odzyskać.

 

________________
* Edytowałem wpis – moderator Michał