- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Dzisiejszej nocy zostałem przeniesiony do PLAY z uwagi na konieczność dokonania cesji na moją osobę, plan docelowy mam taki aby przejść do Orange Flex.
Dzisiaj rano wykonałem wszystkie kroki w aplikacji Orange Flex i dostaję za każdym razem informacje zwrotną "Transfer wstrzymany" Mój numer jest przenoszony do innego operatora, przeniesienie było w nocy i karta w PLAY już działa wszystko w opcji prepaid.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Husiek mimo, że numer jest już w PLAY, cały proces przenoszenia trwa około 24 godzin. Muszą się zaktualizować wszystkie dane związane z przeniesieniem, a to trochę trwa, dlatego wyskakuje taki komunikat, że numer jest w trakcie przenoszenia u innego operatora. Odczekaj z dzień lub najlepiej dwa i ponów przenoszenie numeru do FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Husiek mimo, że numer jest już w PLAY, cały proces przenoszenia trwa około 24 godzin. Muszą się zaktualizować wszystkie dane związane z przeniesieniem, a to trochę trwa, dlatego wyskakuje taki komunikat, że numer jest w trakcie przenoszenia u innego operatora. Odczekaj z dzień lub najlepiej dwa i ponów przenoszenie numeru do FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru do FLEX
A na takiej zasadzie 🙂 super dziekuje bardzo za odpowiedz!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru do FLEX
@Husiek tak więc trochę cierpliwości i za klika dni witaj we FLEX 🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru do FLEX
@Husiek jeżeli pierwszy raz do FLEX, to warto skorzystać z kodów polecających:
Kody należy wpisać przed dokonaniem płatności za plan.