- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam problem, nie mogę się zalogować na konto Orange Flex w aplikacji ani na stronie internetowej. Dzisiaj usunęłam przez przypadek kartę e-sim na telefonie i nie działa mi sieć. Chciałam zamówić nową kartę przez aplikację. Niestety nie mogę zalogować, weryfikacja kodem sms nie może zostać użyta z wiadomych powodów, a kod uwierzytelniający nie dochodzi mi na maila. Po prostu albo wcale nie dochodzi albo z takim opóźnienie, że jest już wygaśnięty jak go wpisuję. Udało mi się skontaktować z nimi z konta koleżanki, napisali tylko że zgłoszą to technikom. A ja nadal nie mam ani swojego numery telefonu, ani sieci za którą płacę, ani dostępu do konta w aplikacji. Gdy kupię nowy starter z nowym numerem nadal nie będę mogła zrezygnować z subskrypcji orange flex, bo przecież nie mam dostępu do konta. Nie wiem już co mam robić, czy z nimi się można skontaktować inaczej niż przez czat? Czy mogę kartę sim dla mojego numeru zdobyć inaczej ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Blanka1912 w takim razie ponów próbę logowania po dwóch godzinach, według wskazówek z poprzedniego posta. Tylko poczekaj cierpliwie na e-maila, sprawdź również spam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem orange flex
@Blanka1912 zaloguj się ponownie na swoje konto FLEX, login i hasło. Jak wyskoczy okienko do wpisania kodu z e-maila, to poczekaj cierpliwie, aż wiadomość dotrze na Twoją skrzynkę e-mail, nawet jak upłynie czas. Jak już odczytasz wiadomość, z kodem, to wpisz w aplikacji FLEX nawet po czasie. Tylko nie loguj się ponownie, bo skasujesz ważność poprzedniego e-maila.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z logowaniem orange flex
Czekałam już naprawdę długo i za każdym razem jak po ponad 10 minutach przychodzi kod to jest już wygasły. Bo kod jest ważny 10 minut. Zdarza się też, że nie przychodzi wcale…w tej chwili już mam konto zablokowane na dwie godziny bo za dużo razy próbowałam się zalogować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Blanka1912 w takim razie ponów próbę logowania po dwóch godzinach, według wskazówek z poprzedniego posta. Tylko poczekaj cierpliwie na e-maila, sprawdź również spam.