- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kilka dni temu był dzień pobrania 25 PLN za Orange Flex. Rano, 17.06.2021 po włączeniu internetu dostałem komunikat z aplikacji Flex, że płatność nie powiodła się z opcją ponowienia płatności. Kliknąłem ją i po zalogowaniu się w aplikacji bankowej zobaczyłem, że konto jest trzykrotnie obciążone kwotą 25 PLN (blokada). Pomyślałem, że za chwilę nastąpi zwolnienie blokady i 50 PLN wróci na konto, tym bardziej że w aplikacji Flex pojawiły się 2 pozycje w historii płatności: "zwrot techniczny -25 PLN". Niestety dzisiaj widzę w banku, że 50 PLN zniknęło z konta a pozostałe 25 PLN dalej ma status "blokada". Pytanie do Was: czy na razie spokojnie poczekać na te "zwroty techniczne" z aplikacji i 50 PLN wróci na moje konto czy od razu pisać do suportu Orange o zwrot środków? A może jest to raczej sprawa dla banku?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spokojnie poczekać na zwrot, teoretycznie może to potrwać nawet tydzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spokojnie poczekać na zwrot, teoretycznie może to potrwać nawet tydzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potrójne obciążenie karty bankowej, Orange Flex
@ulfsdalir w płatnościach za plan FLEX pośredniczy BlueMedia. Pewnie mieli awarię techniczną, można by się skontaktować z BlueMedia w tej sprawie lub, jak wspomniał @f00ku55, odczekać kilka dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potrójne obciążenie karty bankowej, Orange Flex
@ulfsdalir odnoszę wrażenie że blue media czasem dostaje jakiejś czkawki i odrzuca pobrania z karty która działa juz ileś miesięcy. U mnie też była taka sytuacja, pomogło usunięcie karty i wpisanie jej na nowo (tej samej). 17-sty to czwartek, to ja bym spokojnie poczekał, tak powiedzmy do środy włącznie, i ewentualnie wtedy odezwał się do flexa jeśli nadal będą blokady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potrójne obciążenie karty bankowej, Orange Flex
Problem rozwiązany, dzisiaj wpłynął zwrot 50 PLN 🙂