- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Plan Flex a brak środków powyżej 48 godzin.
@Misiek62 czyli na zablokowanej karcie tak jest uruchomiona transmisja danych, że da się wznowić plan. Po wznowieniu zakłafam, że wszystkie usługi zostały aktywowane, czyli rozmowy, SMS-y, MMS-y i transmisja danych?
Następne odnowienie planu masz ustawione na 8 kwiecień?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Plan Flex a brak środków powyżej 48 godzin.
Tak, jak widać na załączonym (ostatnim) obrazku, wznowienie powoduje zmianę terminu "cyklu"... usługi działają... SMS testowy przesłany, muza ze Spotify leci na transferze z karty Flex 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Plan Flex a brak środków powyżej 48 godzin.
@Misiek62 postanowiłem jeszcze sprawdzić, jak się zachowa płatność, jeżeli domyślnie jako płatność mam ustawiony portfel. Wczoraj przelałem środki z portfela na kartę, a dziś o godzinie 8.40 przyszło powiadomienie na aplikację FLEX, że nie mam wystarczających środków na opłacenie Planu. Mam doładować w ciągu 3 dni!
Poczekam i zobaczę, czy też dostanę takie powiadomienia jak Ty, czy w dniu opłaty za plan zostaną środki pobrane z karty płatniczej, która nie jest obecnie ustawiona jako domyślna płatność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Plan Flex a brak środków powyżej 48 godzin.
Tak jak u Ciebie @Misiek62, przy płatności pobieranej z portfela, na stronie głównej mam komunikat:
Tak wygląd portfela:
Usługi dalej działają, internet został odnowiony i dostałem nową pulę GB, ale nie mogę przekazać GB dla innej osoby.
Tak wygląda komunikat po próbie przekazania GB:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Plan Flex a brak środków powyżej 48 godzin.
@ketrasaArtur jak to ustawić by samo odnawiało? musi być "zapas" na koncie flexa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Plan Flex a brak środków powyżej 48 godzin.
@purifier tak, musisz przelać środki na wirtualny portfel, jeżeli portfel jest domyślną metodą płatności, muszą być zapewnione środki przed odnowieniem planu, albo podepnij kartę płatniczą.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »