Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Flex Rodzina


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Orange Flex Rodzina

Niestety ta opłata naliczana jest bezprawne. W cenniku Orange Free na kartę jest jasno napisane kiedy to jest płatne. Takie opłaty trzeba reklamować.

IMG_20200919_175712.jpg


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Orange Flex Rodzina

@Piotrekk85nie jestem prawnikiem, też na to zwróciłem uwagę i zgłosiłem jakiś czas temu zapytanie - nie dostałem jeszcze odpowiedzi. Na tę chwilę opłata obowiązuje, dlatego o tym napisałem, żeby @kawola223 się w salonie nie zdziwił. Można oczywiście reklamację złożyć, ale nie potrafię zagwarantować jaka będzie decyzja działu reklamacji.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Orange Flex Rodzina

Opłata nowa jest zawarta w cenniku usług serwisowych który obowiązuje klientów abonamentowych. Regulamin ogólny prepaida nie ma słowa o tym że cennik usług serwisowych obowiązuje na prepaidzie.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Orange Flex Rodzina

Jak zwykle Orange i jego aktualnosc informacji😐


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Orange Flex Rodzina

Zachęcam wszystkich do reklamowania opłat. Każda zmiana cennika na prepaidzie która nie wynika ze zmiany prawa musi być uprzedzona miesiąc wcześniej.

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Orange Flex Rodzina

Przy czym jeśli opłaty  i reklamacji można uniknąć przerejestrowując numer w Play tak jak może zrobić autor tego wątku (od tematu ktorego dyskusja trochę zaczyna odchodzić) to warto jej uniknąć 🙂

Play chyba jeszcze tej opłaty nie wprowadził?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 19
  • 0

Orange Flex Rodzina

@Jarek 

wlaśnie czekam na czacie na odpowiedź .. dam znać zaraz


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 19
  • 0

Orange Flex Rodzina