- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucanie połączeń z numerów zastrzeżonych
Cześć,
nie działa u mnie funkcja blokady połączeń z numerów zastrzeżonych.
iPhone Xr i jeśli dzwoni numer prywatny to widzę na ekranie informację o nadchodzącym połączeniu z ID nieznanym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucanie połączeń z numerów zastrzeżonych
W razie wątpliwości - zbierz 2-3 przykłady (data, godzina) i zgłoś to na czacie flexa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucanie połączeń z numerów zastrzeżonych
Dzwoniłem na mój numeru z numeru w nju mobile, w którym ustawiłem „pokaż moje id” na off - tak jak na zrzucie. I mogłem niestety bez problemu dodzwonić się na mój numer we flexie.
czyli to „pokaż moje id” w ustawieniach telefonu w nju mobile nie jest równoznaczne z włączeniem CLIR ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucanie połączeń z numerów zastrzeżonych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucanie połączeń z numerów zastrzeżonych
To niestety jest problem flexa, mi też ta usługa nie działa. Nie działa mi również usługa ktoś dzwonił. To gdy jesteś poza zasięgiem. Gdy już jesteś w zasięgu, powinieneś dostać info że ktoś dzwonił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucanie połączeń z numerów zastrzeżonych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucanie połączeń z numerów zastrzeżonych
Cześć, jakby co jestem tutaj nowy w Nasz Orange 🙂
Serio, aż tak długo trzeba czekać na naprawę ACR, powiadomień o niedostępności / zajętości / włączeniu się numeru do zasięgu / informowania o zakończonej rozmowie?
To po co się ja i być może inni klienci Flexa produkują na czacie, a konsultanci zakładają zgłoszenia techniczne, aby aż tak długo czekać?
Przecież są to usługi podstawowe świadczone wraz z opłaconym planem, bo brak aktywnego planu, to usługi na numerze są zawieszone...
Co należy zrobić, żeby cokolwiek w tej kwestii zadziałało? Wyłączyć VoLTE?