- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Testowałem na laptopie działanie strony flex.orange.pl pod kątem opisu sposobów dotarcia do czatu Flexa. O ile dawniej mogłem bez aplikacji Flex tak uczynić, tak teraz te opisy mijają się z rzeczywistością. Może @Remi temu się przyjrzy. Dołączam stosowne wycinki ekranu, ciepłe jak bułeczki Krasińskiego😀
Testy poczyniłem, ponieważ jeden z naszych forumowiczów miał (ma) problemy z czatem Flexa, a na każdą z metod rozwiązania Jego problemu, każda z nich kończyła się fiaskiem. Może będzie trzeba zgłosić pomysł nt. czatu w wersji webowej, który działał dawniej bez aplikacji Flexa?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzubnapisał(-a)@cx możesz poprzeć to screenem? Bo u mnie działało wcześniej, a teraz nie i to jest nie tylko moja opinia z ostatnich kilku dni. Mam do dyspozycji Edge i Chrome. Obie zaktualizowane na Windows 10, a także regularnie czyszczone. System operacyjny "twierdzi" cały czas, że jest wszystko ok. Może, lub być może, uBlock Origin miesza, ale przedtem też był aktywny. Dla pewności, sprawdzę bez niego😊
Proszę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktualne opisy w działaniu linków Flexa
Cześć. Ja nie do końca rozumiem o co Ci chodzi, co się mija z celem i nie działa ? Jak XVI się widget czatu po zalogowaniu nie pojawia to masz coś zrąbane z przeglądarka u mnie dziala na Chrome i firefox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktualne opisy w działaniu linków Flexa
@cx możesz poprzeć to screenem? Bo u mnie działało wcześniej, a teraz nie i to jest nie tylko moja opinia z ostatnich kilku dni. Mam do dyspozycji Edge i Chrome. Obie zaktualizowane na Windows 10, a także regularnie czyszczone. System operacyjny "twierdzi" cały czas, że jest wszystko ok. Może, lub być może, uBlock Origin miesza, ale przedtem też był aktywny. Dla pewności, sprawdzę bez niego😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzubnapisał(-a)@cx możesz poprzeć to screenem? Bo u mnie działało wcześniej, a teraz nie i to jest nie tylko moja opinia z ostatnich kilku dni. Mam do dyspozycji Edge i Chrome. Obie zaktualizowane na Windows 10, a także regularnie czyszczone. System operacyjny "twierdzi" cały czas, że jest wszystko ok. Może, lub być może, uBlock Origin miesza, ale przedtem też był aktywny. Dla pewności, sprawdzę bez niego😊
Proszę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieaktualne opisy w działaniu linków Flexa
@cx , widzę i wierzę, bo ja doszedłem do czata takim sposobem, jak na wycinku. Opisałem i zostało zrobione zgłoszenie do IT. Jednak testowałem dalej, bo nie dopuszczałem myśli, że bloker akurat tylko w Orange napotyka na takie oportunistyczne zachowania. Nie ma żadnego innego serwisu, gdzie byłyby kłopoty. A jednak, ten Flex oparł się uBlock Originowi i gdy go wyłączyłem, ta podwójna ikonka natychmiast się pokazuje
@cx , dlatego masz ode mnie rozwiązanie😊 Natomiast nigdy nie zgodzę się na tendencyjne zachowanie Flexa gdy użytkownik ma prawo do blokowania niechcianych, dodatkowych i zbędnych śmieci, które programiści muszą uwzględniać w polityce firmy. Poczekam też na reakcę działu IT Flexa na to zgłoszenie z czata.