Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Migracja do Orange Flex, a dotychczasowa umowa


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Migracja do Orange Flex, a dotychczasowa umowa

Dzień dobry,

 

w dniu 15 sierpnia 2019 przeniosłem swoje dwa numery do Orange Flex, które dotychczas posiadałem w ofercie abonamentowej (okres do zakończenia umowy był krótszy jak 180 dni). Wiem, że zgodnie z regulaminem migracji numeru do Flex, dotychczasowa umowa ulega rozwiązaniu. Okres rozliczeniowy na przeniesionych numerach miałem od 19. do 18. każdego miesiąca.

 

Rozumiem, że teraz mam oczekiwać na ostatnią fakturę za umowy abonamentowe za okres od dnia 19 lipca do 18 sierpnia? Będzie to ostatnia faktura za usługi abonamentowe? Jak mogę uzyskać jakiekolwiek potwierdzenie, że umowa abonamentowa została rozwiązana - forma papierowa, mailowa? Wszystkie moduły na portalu Mój Orange zostały wyłączone i nie mam dostępu do dotychczasowych usług.

 

Pozdrawiam

 

 

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38513
  • 1384

Migracja do Orange Flex, a dotychczasowa umowa

Nie wiem jak pod kątem polskiego prawa chcesz uzyskać wiążące potwierdzenie. Czy istnieje umowa czy nie jest to czynność faktyczna. Informacje o zasadach migracji są tutaj https://flex.orange.pl/media/2c0c96d7-69de-4894-b337-8ff1c6141921/Regulamin_przeniesienia_do_Orange_... część V punkt 3

Abonament płaci się z góry na miesiąc do przodu, więc powinieneś otrzymać za kilka dni fakturę z pozycjami - zwrot nadpłaconego abonamentu za okres 16-18.08 oraz ew. inne usługi poza abonamentem. Czy to będzie ostatnia faktura, to zależy czy masz jakieś "zdarzenia" niezbilowane do tej pory (takie sytuacja są rzadko np. roaming w egzotycznych krajach może być naliczon po 3 miesiącach).

Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Migracja do Orange Flex, a dotychczasowa umowa

Jest dokładnie tak jak napisał Piotrek.