- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Migracja do Orange Flex, a dotychczasowa umowa
Dzień dobry,
w dniu 15 sierpnia 2019 przeniosłem swoje dwa numery do Orange Flex, które dotychczas posiadałem w ofercie abonamentowej (okres do zakończenia umowy był krótszy jak 180 dni). Wiem, że zgodnie z regulaminem migracji numeru do Flex, dotychczasowa umowa ulega rozwiązaniu. Okres rozliczeniowy na przeniesionych numerach miałem od 19. do 18. każdego miesiąca.
Rozumiem, że teraz mam oczekiwać na ostatnią fakturę za umowy abonamentowe za okres od dnia 19 lipca do 18 sierpnia? Będzie to ostatnia faktura za usługi abonamentowe? Jak mogę uzyskać jakiekolwiek potwierdzenie, że umowa abonamentowa została rozwiązana - forma papierowa, mailowa? Wszystkie moduły na portalu Mój Orange zostały wyłączone i nie mam dostępu do dotychczasowych usług.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Migracja do Orange Flex, a dotychczasowa umowa
Abonament płaci się z góry na miesiąc do przodu, więc powinieneś otrzymać za kilka dni fakturę z pozycjami - zwrot nadpłaconego abonamentu za okres 16-18.08 oraz ew. inne usługi poza abonamentem. Czy to będzie ostatnia faktura, to zależy czy masz jakieś "zdarzenia" niezbilowane do tej pory (takie sytuacja są rzadko np. roaming w egzotycznych krajach może być naliczon po 3 miesiącach).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Migracja do Orange Flex, a dotychczasowa umowa
Jest dokładnie tak jak napisał Piotrek.