Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój numer jest zajęty

ROZWIĄZANE

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2096
  • 6608
  • 70

Mój numer jest zajęty

Wprawdzie autor wspominał że ma esima, ale może zmiana na fizyczny (i sprawdzenie przekierowan) a potem na esim coś da...


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Mój numer jest zajęty

Mam ten sam problem od wczoraj. I nie tylko ja, ale znajomi we Flexie też. Gdy ktoś do mnie dzwoni, ja odbieram i w tym momencie pojawia się informacja, że mój numer jest zajęty. Nie zmieniałem nic w przekierowaniach, problem pojawił się sam i nie tylko u Mnie. Poza tym od wczoraj zdarza się, że gdy do kogoś dzwonię (obojętnie do jakiej sieci i zarówno na android i IOS) to ta osoba nie może odebrać połączenia, nie można przesunąć zielonej słuchawki. Czyli nie można się dodzwonić do mnie (powiedzmy 7/10 razy) ale i nie można odebrać połączenia ode mnie (jakieś 5/10 razy). 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 36
  • 0

Mój numer jest zajęty

@Citi2017 : Przekierowania są wyłączone i nigdy nie były włączone.

@ketrasaArtur : Korzystam z esima, kasowałem go już i instalowałem od nowa.

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19947
  • 57648
  • 784

Mój numer jest zajęty

@dexter1983 zostaje więc problem zgłosić na czacie FLEX. Można przez aplikację  jak i www.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6578
  • 16540
  • 89

Mój numer jest zajęty

@dexter1983  Spróbuj jeszcze raz  kod ##002#  użyć .


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 246
  • 1

Mój numer jest zajęty

miałem na Andku na kilka dni esima jako jedyny sim i szybko wróciłem na normalną kartę bo też byłem nieosiągalny choć telefon leżał koło mnie. SMSy przychodziły tylko o próbie połączenia.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6578
  • 16540
  • 89

Mój numer jest zajęty

@dexter1983  spróbuj  zmienić ręcznie tryb pracy sieci na inny np. zamiast automatyczny to tylko na 3G (może jednak występują jakieś problemy techniczne w tym regionie).zrób test i zmień w telefonie na 3G tylko .  Sieci zwykłe i bezprzewodowe > Sieć komórkowa > Preferowany tryb pracy sieci > Tylko 3G (lub inny z listy zamiast automatyczny). Po tej zmianie wyłącz i włącz telefon. Sprawdzimy czy to winna sygnału sieci

 

Jeśli to nie pomoże to musisz  zgłosić problem techniczny na czacie Flex. Możliwe, że jakaś  awarię z eSIM-em. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 36
  • 0

Mój numer jest zajęty

Drodzy, niestety żadna z podpowiedzi ostatecznie nie pomogła. Drugi miesiąc z Flexem i drugi miesiąc brak rozwiązania ;( Czy zamówienie i użycie standardowego SIMa ma szansę być rozwiązaniem? Wtedy eSIMa przerzuciłbym sobie na tablet.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Mój numer jest zajęty

@dexter1983  z tego co tydzień temu pisał @DarekWa można wywnioskować że przejście na standardowego SIMa może dać rozwiązanie problemu, może warto spróbować tego 🤔

Anonim

Nie dotyczy

Mój numer jest zajęty


@dexter1983napisał(-a)

Drodzy, niestety żadna z podpowiedzi ostatecznie nie pomogła. Drugi miesiąc z Flexem i drugi miesiąc brak rozwiązania ;( Czy zamówienie i użycie standardowego SIMa ma szansę być rozwiązaniem? Wtedy eSIMa przerzuciłbym sobie na tablet.


Widocznie jest problem z e sim, przejdź na zwykłą sim kartę 😎