- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
Wprawdzie autor wspominał że ma esima, ale może zmiana na fizyczny (i sprawdzenie przekierowan) a potem na esim coś da...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
Mam ten sam problem od wczoraj. I nie tylko ja, ale znajomi we Flexie też. Gdy ktoś do mnie dzwoni, ja odbieram i w tym momencie pojawia się informacja, że mój numer jest zajęty. Nie zmieniałem nic w przekierowaniach, problem pojawił się sam i nie tylko u Mnie. Poza tym od wczoraj zdarza się, że gdy do kogoś dzwonię (obojętnie do jakiej sieci i zarówno na android i IOS) to ta osoba nie może odebrać połączenia, nie można przesunąć zielonej słuchawki. Czyli nie można się dodzwonić do mnie (powiedzmy 7/10 razy) ale i nie można odebrać połączenia ode mnie (jakieś 5/10 razy).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@Citi2017 : Przekierowania są wyłączone i nigdy nie były włączone.
@ketrasaArtur : Korzystam z esima, kasowałem go już i instalowałem od nowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983 zostaje więc problem zgłosić na czacie FLEX. Można przez aplikację jak i www.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
miałem na Andku na kilka dni esima jako jedyny sim i szybko wróciłem na normalną kartę bo też byłem nieosiągalny choć telefon leżał koło mnie. SMSy przychodziły tylko o próbie połączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983 spróbuj zmienić ręcznie tryb pracy sieci na inny np. zamiast automatyczny to tylko na 3G (może jednak występują jakieś problemy techniczne w tym regionie).zrób test i zmień w telefonie na 3G tylko . Sieci zwykłe i bezprzewodowe > Sieć komórkowa > Preferowany tryb pracy sieci > Tylko 3G (lub inny z listy zamiast automatyczny). Po tej zmianie wyłącz i włącz telefon. Sprawdzimy czy to winna sygnału sieci
Jeśli to nie pomoże to musisz zgłosić problem techniczny na czacie Flex. Możliwe, że jakaś awarię z eSIM-em.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
Drodzy, niestety żadna z podpowiedzi ostatecznie nie pomogła. Drugi miesiąc z Flexem i drugi miesiąc brak rozwiązania ;( Czy zamówienie i użycie standardowego SIMa ma szansę być rozwiązaniem? Wtedy eSIMa przerzuciłbym sobie na tablet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983 z tego co tydzień temu pisał @DarekWa można wywnioskować że przejście na standardowego SIMa może dać rozwiązanie problemu, może warto spróbować tego 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983napisał(-a)Drodzy, niestety żadna z podpowiedzi ostatecznie nie pomogła. Drugi miesiąc z Flexem i drugi miesiąc brak rozwiązania ;( Czy zamówienie i użycie standardowego SIMa ma szansę być rozwiązaniem? Wtedy eSIMa przerzuciłbym sobie na tablet.
Widocznie jest problem z e sim, przejdź na zwykłą sim kartę 😎