- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Czy ktoś miał podobny problem?
Dzwoniące do mnie osoby słyszą sygnał zajętości numeru. Nie dzieje się to zawsze, ale w zdecydowanej większości przypadków. Problem dotyczy wszystkich sieci. Problem na pewno nie jest związany z telefonem (zmieniłem, sprawdziłem). Problem nie jest związany z zasięgiem (położyłem obok siebie dwa telefony w Orange Flex, jeden dzwonił do drugiego - ta sama sytuacja).
Korzystam z eSima (wyłącznie).
Zgłosiłem na czacie, Orange stestowało, wykonując do mnie serię telefonów, które wszystkie docierały odpowiednio.
Pewnie będę zmieniał sieć na inną, choć zależało mi na eSimie bez abo, więc może ktoś ma jeszcze jakąś koncepcję?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983 tak się dzieje we FLEX, jak masz aktywną drugą kartę SIM w innym urządzeniu.
Takiej sytuacji nie ma, jeżeli działa tylko jedno urządzenie, a drugie jest wyłączone.
Najlepiej nie aktywować dodatkowej karty SIM lub na drugim urządzeniu karta dodatkową tylko do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@Citi2017: Ja pierniczę... Trzech konsultantów kombinowało tyle czasu i zadawało milion pytań, a tu... No co mogę powiedzieć - działa! Dzięki!
@ketrasaArtur: Nie mam drugiej karty, powyższe rozwiązanie Citiego zadziałało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983 Miło nam było pomóc polecamy się na przyszłość 🙂
A miałeś tylko źle skonfigurowane przekierowania A kod jej zrestartował i tyle 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@Citi2017 : Problem wraca. Masz jakieś sugestie, co jeszcze może być po mojej stronie nie tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983 Wejdź w ustawienia połączeń i sprawdź status przekierowania .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój numer jest zajęty
@dexter1983 wymień kartę SIM. Możesz wykonać to samodzielnie przez apkę. Nowy starter weź z salonu, nawet kilka sztuk, na wszelki wypadek. Są bezpłatne.
- « Poprzedni
- Następny »