Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Język angielski, czy polski

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Język angielski, czy polski

Link do tego posta dalej mnie trapi, bo nie wiem, jaki jest związek przyczynowy wczorajszego komunikatu u mnie, z odpowiedzią eksperta w innym wątku tutaj

Pokaż szczegóły
Flex w j. polskim.PNG
no i dla przypomnienia te napisy
1 ang.PNG2 JPG.jpg

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 755
  • 2950
  • 41

Język angielski, czy polski

Hejka, to tak... faktycznie część tych komunikatów jest po angielsku na warstwie sklepu Google i platformy pomocy. Jak najbardziej ta druga część jest do "przyjrzenia się" - więc to zgłosimy. Dzięki za cynk ! Szczęśliwa kobieta

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 755
  • 2950
  • 41

Język angielski, czy polski

Hejka, to tak... faktycznie część tych komunikatów jest po angielsku na warstwie sklepu Google i platformy pomocy. Jak najbardziej ta druga część jest do "przyjrzenia się" - więc to zgłosimy. Dzięki za cynk ! Szczęśliwa kobieta

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 755
  • 2950
  • 41

Język angielski, czy polski

Hej @Konto usunięte wracając do "języka"

 

Tak jak wyżej, komunikaty związane z warstwą sklepu Google - pozostają bez możliwości ingerencji od strony appki Flex'a. Komunikat z błędem z kolei, który wkleiłeś z salesforce leży poza zawartością Flex'a i jest standardowy - zaplecze apki dostarczanej przez salesforce.

 

Reasumując cały kontent Flex'a obecnie jest po Polsku, to co jest wypluwane przez inne apki, na 99% nie będzie zmienione.

 

Pozdrawiam Szczęśliwa kobieta