- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Link do tego posta dalej mnie trapi, bo nie wiem, jaki jest związek przyczynowy wczorajszego komunikatu u mnie, z odpowiedzią eksperta w innym wątku tutaj
no i dla przypomnienia te napisy
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hejka, to tak... faktycznie część tych komunikatów jest po angielsku na warstwie sklepu Google i platformy pomocy. Jak najbardziej ta druga część jest do "przyjrzenia się" - więc to zgłosimy. Dzięki za cynk !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hejka, to tak... faktycznie część tych komunikatów jest po angielsku na warstwie sklepu Google i platformy pomocy. Jak najbardziej ta druga część jest do "przyjrzenia się" - więc to zgłosimy. Dzięki za cynk !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Język angielski, czy polski
Hej @Anonim wracając do "języka"
Tak jak wyżej, komunikaty związane z warstwą sklepu Google - pozostają bez możliwości ingerencji od strony appki Flex'a. Komunikat z błędem z kolei, który wkleiłeś z salesforce leży poza zawartością Flex'a i jest standardowy - zaplecze apki dostarczanej przez salesforce.
Reasumując cały kontent Flex'a obecnie jest po Polsku, to co jest wypluwane przez inne apki, na 99% nie będzie zmienione.
Pozdrawiam