- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzub Z tego co widzę to się chyba korzysta z vpna co? Bym może dlatego masz problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex po staremu i bez aktualizacji?
Pewnie jak wyżej. VPN wyłącz i włącz Sklep Play, wtedy pewnie pobierze. W Sklepie Play też musi być wybrany kraj jako Polska (to też musi być aby aplikację móc pobrać). Jak to zrobić tutaj: https://support.google.com/googleplay/answer/7431675?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DAndroid
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex po staremu i bez aktualizacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex po staremu i bez aktualizacji?
Macie rację, jutro się tym zajmę😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex po staremu i bez aktualizacji?
Wszystko gra i buczy. VPN mieszał równo i od niego zależało, czy aktualizacja oraz instalki pójdą, czy nie. Jedne aktualizowały się z nim, a inne ani rusz. Przetestowałem również HBO Max na smartfonie oraz laptopie. FBoy island włączyłem na chwilkę i ciekawy jestem reakcji po 13 marca, kiedy subskrypcja "padnie"? Konta chyba mi nie wyłączą, tylko zablokują? Oba są z Flexa z darmowymi kodami , ale połączenie ich nie działa wg moich wyobrażeń.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »