- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak moge połączyć się z jakąkolwiek pomocą techniczną w tej żalosnej sieci jesli nie działa mi ich czat?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim jak nie działa czat Flex to spróbuj odinstalować aplikację FLEXa i zainstaluj ponownie. Jeżeli masz problemy z uruchomieniem czata przez apkę, to zawsze możesz spróbować na stronie internetowej: https://flex.orange.pl/
Login i hasło jest identyczne jak w apce. Niestety czat jest jedynym kontaktem z BOK FLEX. Na infolinii: 510 100 100; 510 600 600; nie uzyskasz informacji dotyczących FLEX-a. Jeszcze mam taki pomysł jak dalej nie będzie działać czat to spróbuj założyć nowe konto, bez aktywacji kolejnego numeru i z niego się połączyć. Jak się uda to popytaj co się dzieje z tamtym kontem. @Anonim zerknij do tego tematu, który jest na forum Nasz Orange dotyczącego kontaktu z BOK czat Flex https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Kontakt-z-BOK/td-p/288386/page/2 a okazało się że coś było z kontem email nie tak.
Moze to ci pomoze 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex czat
Hej @Anonim
spróbuj wyczyścić ciasteczka i pliki cookies w przeglądarce jak ci nie działa czat. Miałem taki problem i pomogło. Jaką masz przeglądarkę? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex czat
Nie pomogło a przeglądarka to microsoft edge ale doinstalowałem też chroma na którym również nie działa 🤔 wyłączyłem wszelakie antywirusy też nic 🤔 W aplikacji na telefonie ten czat ciągle się wczytuje i nie chce się połączyć generalnie jestem już na etapie myślenia żeby ją wyrzucić do kosza bo to jest jakaś abstrakcyjna sytuacja żeby flex nie miał infolinii, salon nic nie może zrobić ani infolinia orange...
Myśle jeszcze spróbować połączyć się z komputera jakiegoś znajomego ale nie wiem czy to może pomóc 🤔
Działa w aplikacji czy przez przeglądarke? Właśnie coś u mnie jest nie tak a nikt nie jest wstanie mi pomóc
__________________
*Scaliłem wpisy - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex czat
@Anonim u mnie działa czat flex 😎
Jak masz ipv6 w profilu Danych Mobilnych to zmień na ipv4 lub odwrotnie 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex czat
Hmmm a zmieni to coś bo problem jest w tym że zablokowałem kartę i nie działa mi puk więc neta mam tylko z wifi albo na pc a dane mobline to chyba internet z sieci 🤔
I jak to jest że mam drugi telefon który jest w opcji rodziny i tam nie mam czatu w aplikacji a mam ją tylko w moim telefonie gdzie jest ta główna karta tylko nie działa😲
Do zamkniecia udało mi sie połaczyć przez przeglądarke w telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim jak nie działa czat Flex to spróbuj odinstalować aplikację FLEXa i zainstaluj ponownie. Jeżeli masz problemy z uruchomieniem czata przez apkę, to zawsze możesz spróbować na stronie internetowej: https://flex.orange.pl/
Login i hasło jest identyczne jak w apce. Niestety czat jest jedynym kontaktem z BOK FLEX. Na infolinii: 510 100 100; 510 600 600; nie uzyskasz informacji dotyczących FLEX-a. Jeszcze mam taki pomysł jak dalej nie będzie działać czat to spróbuj założyć nowe konto, bez aktywacji kolejnego numeru i z niego się połączyć. Jak się uda to popytaj co się dzieje z tamtym kontem. @Anonim zerknij do tego tematu, który jest na forum Nasz Orange dotyczącego kontaktu z BOK czat Flex https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Kontakt-z-BOK/td-p/288386/page/2 a okazało się że coś było z kontem email nie tak.
Moze to ci pomoze 🙂