Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 135
  • 1

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości


@j131napisał(-a)
Nie jestem pewien jak jest PLGRID podłaczony do internetu, ale to jest z pewnością bez pośrednictwa telekomów "klienckich". Są blisko szkieletu, to pewne. Trasy stamtąd też wyglądają zawsze zacnie. Ale to sieć naukowa, ten konkretny serwer jest w krakowskim Cyfronecie, łatwo znaleźć informację w internecie na temat tych centrów komputerowych.

Hmm, czyli raczej mają "swój" internet, może specjalnie wydzielony. Pingi i trasy, pewnie muszą być znacne, po jest taka specyfika projektu. Obstawiam, że przerabiają dziennie terabajty danych, a przynajmniej setki gigabajtów.

 

 

Co do sprawy - czy jest możliwość, żeby ktoś z pracowników, co są na tym forum, przynajmniej zgłoszą ten problem wyżej? Już próbowałem przez czat i jedynie co zaproponował to płatną asystę. Pewnie będzie ciężko znaleźć kogoś z infolinii czy z czatu, żeby to zgłosił wyżej. Mnie by usatysfakcjonowała odpowiedź typu "wiemy o problemie, proszę o cierpliwość". Czy jednak trzeba będzie pisać na czacie, dopóki nie znajdę osoby, która by to zgłosiła tą sprawę wyżej?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2497
  • 11884
  • 102

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości


@j131napisał(-a)
Wracając do meritum. Ten plik https://github.com/microsoft/PowerToys/releases/download/v0.88.0/PowerToysUserSetup-0.88.0-x64.exe
na łączu Orange faktycznie sciąga się jak krew z nosa (jakieś 0.4Mbps, "w miarę" stabilnie choć z lekko zaznaczoną tendencją spadkową, 13minut.

U mnie do maksimum łącza 300/50 (ponad 30 MB/s) z IP 185.199.108.133

 

Tracing route to cdn-185-199-108-133.github.com [185.199.108.133]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.76.1
  2     5 ms     6 ms     2 ms  war-bng5.neo.tpnet.pl [83.1.5.5]
  3     2 ms     5 ms     1 ms  war-r11.tpnet.pl [80.50.18.81]
  4    14 ms    13 ms    15 ms  win-b2-link.ip.twelve99.net [213.248.103.4]
  5    14 ms    13 ms    14 ms  fastly-ic-364029.ip.twelve99-cust.net [62.115.55.17]
  6    25 ms    25 ms    25 ms  cdn-185-199-108-133.github.com [185.199.108.133]

 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 135
  • 1

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości


@Samotnicknapisał(-a)

@j131napisał(-a)
Wracając do meritum. Ten plik https://github.com/microsoft/PowerToys/releases/download/v0.88.0/PowerToysUserSetup-0.88.0-x64.exe
na łączu Orange faktycznie sciąga się jak krew z nosa (jakieś 0.4Mbps, "w miarę" stabilnie choć z lekko zaznaczoną tendencją spadkową, 13minut.

U mnie do maksimum łącza 300/50 (ponad 30 MB/s) z IP 185.199.108.133

 

Tracing route to cdn-185-199-108-133.github.com [185.199.108.133]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.76.1
  2     5 ms     6 ms     2 ms  war-bng5.neo.tpnet.pl [83.1.5.5]
  3     2 ms     5 ms     1 ms  war-r11.tpnet.pl [80.50.18.81]
  4    14 ms    13 ms    15 ms  win-b2-link.ip.twelve99.net [213.248.103.4]
  5    14 ms    13 ms    14 ms  fastly-ic-364029.ip.twelve99-cust.net [62.115.55.17]
  6    25 ms    25 ms    25 ms  cdn-185-199-108-133.github.com [185.199.108.133]

 

 


Z moich obserwacji, problem występuje w godzinach wieczornych (ok. po 16/17), lub na w weekendzie w południe (ok. 11/12). Obstawiam, że jest to związanie z dużo większym ruchem w internecie. U mnie teraz ten sam plik ściąga się z prawie maksymalną prędkością (600/100).

 

Tracing route to cdn-185-199-108-133.github.com [185.199.108.133]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  funbox.home [192.168.1.1]
  2     7 ms     9 ms     4 ms  rze-bng1.neo.tpnet.pl [83.1.4.251]
  3     4 ms     4 ms     4 ms  rze-r12.tpnet.pl [80.50.122.49]
  4    10 ms     9 ms     8 ms  war-r21.tpnet.pl [194.204.175.65]
  5    19 ms    19 ms    19 ms  win-b2-link.ip.twelve99.net [213.248.103.4]
  6    24 ms    17 ms    20 ms  fastly-ic-364029.ip.twelve99-cust.net [62.115.55.17]
  7    24 ms    24 ms    25 ms  cdn-185-199-108-133.github.com [185.199.108.133]

Trace complete.

 

 


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2771
  • 11457
  • 113

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

Cześć @tbojanowski 

Na stronie Tidala w pomocy technicznej znalazłem taki artykuł Problemy z odtwarzaniem https://support.tidal.com/hc/pl/articles/360003337357-Problemy-z-odtwarzaniem 

Jeśli masz problemy z odtwarzaniem w TIDAL, możesz wykonać te podstawowe kroki, aby spróbować rozwiązać problem.

  1. Upewnij się, że Twoja aplikacja TIDAL jest aktualna.
  2. Wymuś zamknięcie i uruchom ponownie TIDAL.
  3. Wyczyść swoją pamięć podręczną cache.
  4. Odtwórz wybraną zawartość na innym urządzeniu lub na listen.TIDAL.com.
  5. Spróbuj przesyłać strumieniowo z innej platformy (YouTube, Netflix itp.) i sprawdź, czy problem się pojawia. Jeśli tak się stanie, wskazuje to na problem z siecią lub urządzeniem.
  6. Odtwórz utwór przy użyciu innego połączenia sieciowego. (WiFi, połączenie danych)

Więcej informacji znajdziesz w załączonym linku poniżej https://support.tidal.com/hc/pl/articles/360003337357-Problemy-z-odtwarzaniem

Może ten link okaże Ci się pomocny 🙂

Pozdrawiam 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

hej,

niestety ten artykuł ze strony Tidal nie rozwiązuje problemu.

Cała masa osób na forum audiostereo zwraca uwagę na problem z Tidal i wszystkich łączy to, że maja internet od Orange. Tego serwisu nie da się używać wieczorem, bo ciągle buforuje. Sprawdzałem w sieci Play oraz Plus i nie ma tego problemu.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2771
  • 11457
  • 113

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

@tbojanowski  przeglądałem internet i znalazłem na jednym z forum, że też był problem z Tidalem (zacinanie się). Rozwiązaniem tego problemu było włączenie usługi Orange VPN static. Po włączeniu Orange VPN static Tidal działał prawidłowo. Niestety ta usługa nie jest dostępna w Orange Flex tylko w ofercie abonamentowej i na kartę 🙂

Tutaj kolega z forum NO wstawił taki pomysł aby dodać tą usługę do Orange Flex w tym linku Dodanie usługi VPN do oferty FLEX https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Dodanie-us%C5%82ugi-VPN-do-oferty-FLEX/idi-p/292306   Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam do oddania głosu

Pozdrawiam 🙂


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2783
  • 14728
  • 75

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

@Pablo5 małe sprostowanie 😃

Orange VPN dostępne jest tylko w abonamencie 😎


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2771
  • 11457
  • 113

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

@IreneuszCDdzięki za poprawienie 😎 Wkradł się mały chochlik 🙂

Pozdrawiam 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 48
  • 0

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

szkoda, ze nie ma tego we flex (static ip), chętnie bym przygarnal jako dodatkowa usluge.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2771
  • 11457
  • 113

Flex Unlimited + TIDAL = ciągłe zacinanie się, przerywanie dźwięku w max jakości

@tbojanowskijedynie co pozostało to oddanie głosu na pomysł i czekanie aż operator wdroży tą usługę do swojej oferty 🙂

Pozdrawiam 🙂