Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Zespół Nasz Orange
  • 118
  • 651
  • 13

Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji

Poniższy wpis powstał w ramach testów Orange Flex przez naszych Herosów. Specjalnie dla nas @Misiek62 przetestował rezygnację między 15 a 25 dniem od aktywacji. Dzięki wielkie! Emotikon: Bardzo szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:


Rozwiązanie:
Poziom 36, Guru *
  • 3741
  • 5351
  • 136

Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji

[ Edytowane ]

Start testu:

 

Sama procedura zakończenia Planu wydaje się banalnie prosta... Po zalogowaniu się do aplikacji Flex trzeba kliknąć pomarańczowe kółko widoczne o góry z prawej strony ekranu. Dostajemy się wówczas do profilu użytkownika. 

Screenshot_20191103-200058.jpg 

następnie klikamy "Mój Plan" ... co przenosi nas do ekranu informującego  jaki mamy aktualny plan, na którym to ekranie jest przycisk "Zakończ swój Plan"

Screenshot_20191103-192422.jpg

 

gdy go klikniemy otwiera się ekran z pytaniem "Czy na pewno chcesz zakończyć swój Plan" z opisem co się stanie po zakończeniu planu. Na dole tego ekranu są znowu dwa przyciski - jeden, który nas interesuje "Tak, zakończ Plan" oraz drugi - Anuluj.

 

Screenshot_20191103-192433.jpg

 

Gdy naciśniemy "tak, zakończ Plan" pojawi się ekran informujący o terminie zakończenia Planu, oraz informujący, że można go jeszcze odnowić - na którym jest jeszcze przycisk "OK" - kolejne potwierdzenie decyzji o zrezygnowaniu.

 

Screenshot_20191103-192502.jpg

 

 

Kolejny ekran jeszcze raz umożliwia Anulowanie zakończenia Planu...

ale mój niepokój wzbudziło zdanie u dołu ekranu...  (dlatego dam duży format zdjęcia)

 

Screenshot_20191103-192522.jpg

 

Po kolejnym zalogowaniu się do aplikacji u góry ekranu mamy jaskrawy baner informujący o terminie zakończenia Planu (także z przyciskiem umożliwiającym anulowanie zakończenia Planu), ale pod licznikiem danych w ramach "kończonego" Planu, znowu jest zdanie "Twój Plan odnowi się: (data). 

 

Screenshot_20191103-200034.jpg

więc jak to będzie? Plan zostanie zakończony, czy się odnowi? 

 

Dzisiaj też nie można nic stwierdzić w kwestii, czy okres zakończenia planu - między 15 a 25 dniem od aktywacji, ma jakieś znaczenie, czy będzie czymś skutkować.

 

12 dni po rozpoczęciu testu:

 

Muszę jeszcze poczekać 12 godzin Emotikon: Szczęśliwy do "wygaśnięcia subskrypcji"....

Trochę razi taka niejednolitość określeń. Według twórców appki Flex "zakończenie planu" = "wygaśnięcie subskrypcji".

...............

Dzisiaj wieczorem minął miesiąc od aktywacji "Planu", więc nadszedł czas jego zakończenia...

Aplikacja informuje do ostatniej chwili, że czas się kończy...   

 

 

   Screenshot_20191115-201421.jpg     

po upływie czasu pojawia się informacja, że Plan się zakończył, ale masz 6 miesięcy na to  żeby go ponownie aktywować - odnowić Plan, zachowując numer.... 

Screenshot_20191115-201452.jpg 

 

oczywiście podjąłem próbę wykonania połączenia...

Screenshot_20191115-201612.jpg

praktycznie zaraz był sygnał zajętości

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 36, Guru *
  • 3741
  • 5351
  • 136

Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji

[ Edytowane ]

Start testu:

 

Sama procedura zakończenia Planu wydaje się banalnie prosta... Po zalogowaniu się do aplikacji Flex trzeba kliknąć pomarańczowe kółko widoczne o góry z prawej strony ekranu. Dostajemy się wówczas do profilu użytkownika. 

Screenshot_20191103-200058.jpg 

następnie klikamy "Mój Plan" ... co przenosi nas do ekranu informującego  jaki mamy aktualny plan, na którym to ekranie jest przycisk "Zakończ swój Plan"

Screenshot_20191103-192422.jpg

 

gdy go klikniemy otwiera się ekran z pytaniem "Czy na pewno chcesz zakończyć swój Plan" z opisem co się stanie po zakończeniu planu. Na dole tego ekranu są znowu dwa przyciski - jeden, który nas interesuje "Tak, zakończ Plan" oraz drugi - Anuluj.

 

Screenshot_20191103-192433.jpg

 

Gdy naciśniemy "tak, zakończ Plan" pojawi się ekran informujący o terminie zakończenia Planu, oraz informujący, że można go jeszcze odnowić - na którym jest jeszcze przycisk "OK" - kolejne potwierdzenie decyzji o zrezygnowaniu.

 

Screenshot_20191103-192502.jpg

 

 

Kolejny ekran jeszcze raz umożliwia Anulowanie zakończenia Planu...

ale mój niepokój wzbudziło zdanie u dołu ekranu...  (dlatego dam duży format zdjęcia)

 

Screenshot_20191103-192522.jpg

 

Po kolejnym zalogowaniu się do aplikacji u góry ekranu mamy jaskrawy baner informujący o terminie zakończenia Planu (także z przyciskiem umożliwiającym anulowanie zakończenia Planu), ale pod licznikiem danych w ramach "kończonego" Planu, znowu jest zdanie "Twój Plan odnowi się: (data). 

 

Screenshot_20191103-200034.jpg

więc jak to będzie? Plan zostanie zakończony, czy się odnowi? 

 

Dzisiaj też nie można nic stwierdzić w kwestii, czy okres zakończenia planu - między 15 a 25 dniem od aktywacji, ma jakieś znaczenie, czy będzie czymś skutkować.

 

12 dni po rozpoczęciu testu:

 

Muszę jeszcze poczekać 12 godzin Emotikon: Szczęśliwy do "wygaśnięcia subskrypcji"....

Trochę razi taka niejednolitość określeń. Według twórców appki Flex "zakończenie planu" = "wygaśnięcie subskrypcji".

...............

Dzisiaj wieczorem minął miesiąc od aktywacji "Planu", więc nadszedł czas jego zakończenia...

Aplikacja informuje do ostatniej chwili, że czas się kończy...   

 

 

   Screenshot_20191115-201421.jpg     

po upływie czasu pojawia się informacja, że Plan się zakończył, ale masz 6 miesięcy na to  żeby go ponownie aktywować - odnowić Plan, zachowując numer.... 

Screenshot_20191115-201452.jpg 

 

oczywiście podjąłem próbę wykonania połączenia...

Screenshot_20191115-201612.jpg

praktycznie zaraz był sygnał zajętości

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 26, Specjalista
  • 1586
  • 2478
  • 35

Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji

Rozumiem, że po zakończeniu planu już żadne opłaty nie zostały pobrane z karty płatniczej?

Dopiero po ponownej aktywacji zostanie naliczona opłata zgodnie z planem, który będzie wybrany?

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
Poziom 36, Guru *
  • 3741
  • 5351
  • 136

Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji

@ketrasa  z mojej strony trudno jest mi Ciebie zapewnić co do opłat Emotikon: Mrugający ... bo przecież to ta sama karta SIM i ta sama karta płatnicza, wznowienie zrobiłem też na podstawowy plan (tak jak za pierwszym razem) . Ale jeśli popatrzysz na zrzuty ekranów w temacie dotyczącym wznowienia (odnowienia) Planu, to z łatwością odczytasz, że występują tam tylko dwa wiersze z pobraną opłatą - pierwsza z datą 15 października 2019 r. i druga z datą dzisiejszą. Oczywiście sprawdziłem też "ruchy" na karcie płatniczej - za miesiąc listopad nie zauważyłem "pobrania" środków na rzecz Orange. 

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 26, Specjalista
  • 1586
  • 2478
  • 35

Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji

O to mi właśnie chodziło.

Dziękuję za info Emotikon: Mrugający

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut