Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 12
  • 0

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

No więc, Panie @Maciej_FLEX czy znamy już jakieś szczegóły dotyczące naprawy problemu? Termin wdrożenia, przyczyna?
@Michalw1987- problem nie występuje tylko przy aktywnym esim w Apple Watch. Ja nie mam i nigdy nie miałem AW, a przychodzące połączenia są w gorszej jakości niż wychodzące.


Ekspert AMA
  • 178
  • 430
  • 123

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Cześć. temat się toczy cały czas. monitoruje jak mogę (spoiler alert: coś akurat nowego dla flexa na przyszły tydzień dokręcam).ale żeby nie mydlić: ma być poprawka wgrana na produkcję w przyszłym tygodniu - plan jest na środę, jeśli się nic nie wydarzy nieoczekiwanego. mam nadzięję, że pomożecie testować, czy się poprawiło...


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 309
  • 542
  • 15

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@zolty82 Obawiam się że Twój problem może być innych niż poruszony w tym wątku. Generalnie sama zmiana na eSIM, nie powoduje pogorszenia jakości połączeń. Mam tak na jednym z "rodzinnych" numerów i jest OK. Problem pojawia się dopiero po aktywacji klona karty na aW.


Ekspert AMA
  • 178
  • 430
  • 123

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

hej, zmiana weszła na produkcję. dawajcie znać, czy czuć różnicę? dzięki


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 16
  • 0

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Jest zauważalnie lepiej 👍 dzięki 😊


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 143
  • 285
  • 7

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Niestety, nie u mnie. Efekt jest bardzo dziwny: mój telefon (Note 8 ) pokazuje znaczek HD (jak przy rozmowie AMR-WB), w menu serwisowym kodek to rzeczywiście AMR-WB, jednak dźwięk NADAL taki jak przy AMR-NB. Rozmowa wychodząca z numeru który ma uruchomiony dodatkowy e-sim na inny numer Orange: - kodek AMR-WB 12.650 kbps - dźwięk HD. Rozmowa przychodząca z innego numeru Orange na mój - pokazuje się ikonka HD i kodek też AMR-WB 12.650 kbps, ale dźwięk w jakości zdecydowanie niższej, tak jakby dźwięk w niższej jakości był ponownie kodowany do AMR-WB. @Maciej_FLEX, czy możesz zapytać swoich kolegów/koleżanek czy tak ma być? Na moje ucho - poprawy nie ma żadnej, telefon tylko jest "oszukiwany" że dźwięk jest wysyłany w lepszym kodeku, jednak nadal brzmi fatalnie 😞

Spróbuję jeszcze testów z innymi numerami, ale to nie tak miało być 😞 Jeśli nie da się z tym nic zrobić, zrezygnuję z dodatkowego e-sima i zaoszczędzę kilka złotych. Ważniejsze dla mnie są codzienne rozmowy w dobrej jakości niż incydentalna potrzeba rozmawiania przez zegarek.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 309
  • 542
  • 15

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Bardzo się cieszę że po upływie 5 miesięcy od mojego pierwszego zgłoszenia udało się rozwiązać problem. Żenujący jest fakt że Orange przez ponad 3,5 miesiąca nie chciał się przyznać do usterki i odpisywał m.in. takie bzdury:

IMG_4571.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualnie nie mogę zrobić testów, bo z głównym numerem jestem w innej sieci.

Nawet jak wrócę, nie będę zamawiał mulitisima, bez pewności że wszystko działa. A to dlatego że nie można go wyłączyć, trzeba uciekać do innej sieci.


Ekspert AMA
  • 178
  • 430
  • 123

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@muddy napisz mi na priv szczegóły połączeń.

Twój problem występuje we Flexie czy w innej ofercie Orange?


Ekspert AMA
  • 178
  • 430
  • 123

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@Duke szkoda, ale rozumiem w 100%.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 12
  • 0

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@Maciej_FLEX u mnie niestety w dalszym ciągu to samo, połączenia przychodzące są wyraźnie gorszej jakości niż wychodzące. Trochę jestem zawiedziony... 😞 Jak tak dalej pójdzie to będę zmuszony opuścić Orange.