Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 12
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

Niestety - dobrze, że trafiłem na tę dyskusję, zanim kupiłem zegarek. Choć mam nadzieję, że "dobro zwycięży" i TicWatch oraz OPPO Watch będą mogły obsługiwać eSIM (swoją drogą OPPO z eSIM wciąż jest w ofercie sklepu Orange).

Trzymam kciuki za wygranie sprawy w UOKiK.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 73
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

Update:)
Mija tydzień oczekiwania na oficjalne ustosunkowanie się do moich konkretnych pytań na czacie Flex. 
Nikt się nie odzywa. Ja się nie będę prosił, przypominał i "skomlał" o łaskę. Oficjalnie więc traktuje brak odpowiedzi ze strony Flex jako odmowę udzielenia odpowiedzi. Tym samym zgodnie z zaleceniami z UOKiK, całość czatu wysyłam do nich w poniedziałek, ze stosownym komentarzem, że wyczerpałem oficjalną drogę komunikacji ze swojej strony.

@sevex Domyślam się, że u Ciebie cisza w zegarku jak była tak jest? U mnie nadal. 
@PPRBC  Dobrze zrobiłeś. Wstrzymaj się z TicWatch Pro LTE, bo są chwilowe problemy, jak widzisz, ale działam, by przywrócić dostępność usług w całości. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 12
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

@BrakSlow  @sevex  Chłopaki, czy można dzwonić z aplikacji WhatsApp? Wydaje mi się, że ona również potrzebuje usługi VoLTE do wykonania połączenia...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 710

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

@PPRBC do wykonania połączenia przez WhatsApp, wystarczy WiFi lub internet mobilny, 3G, LTE. Ja połączenia głosowe WhatsApp wykonuję na Samsungu Galaxy Xcover3. Ten model nie na obsługi VoLTE, połączenia głosowe działają.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 73
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

@PPRBC 
ja nie widzę What`s up na Google Play (na smartwatchu). Może nie ma.

P.S.
Dziś poszedł mail do UOKiK ze screenami rozmów z czatu Flexa. 
P.S.2 przydałaby się trzecia osoba z Ticwatchem Pro LTE, aby potwierdzić obecną patologię "troski o najwyższą jakość świadczonych usług".


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 12
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

@ketrasaArtur  Dzięki, tylko mi chodziło o "dzwonienie" bezpośrednio z zegarka. @BrakSlow  właśnie napisał, że nie ma takiej apki na WearOS co niestety potwierdzam przeglądając Internet (a taki miał być piękny świat smart zegarków...).


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 12
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

Cześć,

Czy UOKiK wypowiedział się w sprawie Mobvoi?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 73
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

Jeszcze nie...


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 73
  • 0

Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE

Moi drodzy,

 

Chyba jestem coraz bliższy rozwiązania zagadki "niewspieranych urządzeń".
Dziś, wspólnie z przemiłą i PIEKIELNIE kompetentną Panią z działu technicznego Orange wyszło, coś może być rozwiązaniem problemu na 99%.

 

Gdy aktywujemy zegarek np. Galaxy Smartwach to zeskanowanie kodu QR karty Esim to POŁOWA roboty. Część usług będzie aktywna np. internet, ale bez telefonu lub telefon bez internetu i będziemy słyszeć CISZE (podkreślam: CISZE), gdy się dzwoni lub gdy ktoś dzwoni.

Aby w PEŁNI aktywować Esim, należy w APLIKACJI wprowadzić OTRZYMANY kod SMS.
TICWATCH nie posiada opcji aktywacji kodu SMS. 

Oznacza to, że kod EID chipsetu SIM w zegarku, nie jest PRZYPISANY do numeru telefonu.
Sieć nie ma numeru karty sprzętowej SIM i dlatego, nie można realizować np. połączeń telefonicznych.

Procedura w takiej sytuacji jest taka: KONSULTANT w Orange, dodaje ręcznie w systemie numer EID zegarka - bez aktywacji SMS. Jest to NORMALNA procedura awaryjna.

Gdy konsultant doda EID ręcznie, wtedy wszystkie usługi muszą działać prawidłowo.

Pani z Orange powiedziała, aby napisać do Flexa coś takiego: "Proszę o dodanie w trybie awaryjnym (ręcznie) poniższego numeru EID mojego zegarka, celem aktywacji usług". Napisałem to do Flexa. 

Poinformuje Was co odpisze Flex, choć od godziny MILCZY, a wiadomość odczytali:) Zapowiada się więc ciekawie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Esim - obsługiwane;niewspierane urządzenie; TicWatch 4 LTE

I co miesiąc będziesz pisał - super rozwiązanie - zwłaszcza w pilnych sprawach. Telefon komórkowy ma być 24/7. Porażka 🤦