- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
@Piotrekk85
Ja w pomarańczowej strefie mocy (pozwól, że pożyczę to określenie:), jestem od czasu, gdy była to żółta strefa mocy zwana Idea.
Fakt, jestem przyzwyczajony do konsultanta głosowego i to z działu technicznego, a nie pisemnych przepychanek z Bogu ducha winną dziewczyną od wszystkiego z Flexa. Tak autorefleksynie, też trzeba mieć trochę wyrozumiałości dla tych ludzi. To nie ich wina, że organizacja "wsparcia" wymyślona przez Flex, sprowadza się w tej sprawie, do roli sekretarki forwardującej informacje między działem technicznym, a klientem.
Zastanawiam się, w jaki sposób można nadużyć VoLTE? Może zbyt długą rozmową z Babcią?
Jeżeli cokolwiek mógłbym nadużywać, to internet, (który działa) do szukania problemów w darknecie.
Nawet jeśli jest jak piszesz, to powiedz ilu ludzi ma zdolności, by wykorzystać VoLTE (tylko na niewspieranych urządzeniach!) do bliżej nieokreślonych nadużyć? No i przede wszystkim, karanie ogółu za wybryki jednostek? To chyba nie te czasy.
Z całym szacunkiem nie klei mi się to...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Czyli to, co opisałeś, jest parafrazą "w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, wyłączymy Ci je dla Twojego dobra".
Na szczęście to, co piszesz, jest hipotezą i jedną z wielu możliwości technicznych. Widze, że szukasz racjonalnego powodu "niewspierania urządzeń" i serio, ja też chce w to wierzyć. Póki co, oficjalnie nie dysponuje żadnym konkretnym (słowo klucz) powodem ograniczonego świadczenia usług wykluczającym urządzenie A od urządzenia B. Żadnym. Null. Zero.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
@Piotrekk85
Piotrze, regulamin nie podaje wymagań technologiczno-formalnych wobec urządzeń podłączanych do sieci w celu świadczenia usług. Podaje natomiast wyssane z palca, wewnętrzne "rozporządzenia" faworyzujące urządzenia marki X i Y i całą resztę.
X i Y - świadczymy usługi (wspieramy, dajemy certyfikat, jest cacy)
Cała reszta - bardzo nam przykro, nie wspieramy, nie obsługujemy, nie gwarantujemy.
Czy nie widzisz w tym kipiącej i bijącej po oczach stronniczości, braku przejrzystości, transparentności i ograniczania konkurencyjności?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Cytat z regulaminu flexa:
1. Ponosimy odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług, chyba że niewykonanie
lub nienależyte wykonanie nastąpiło wskutek siły wyższej, z Twojej winy lub niestosowania przez Ciebie
zasad opisanych w Regulaminie. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność lub brak możliwości
skorzystania z Usług wynikających z nieosiągnięcia przez Telefon parametrów technicznych zgodnych
ze standardami Europejskiego Instytutu Standardów Telekomunikacyjnych lub wymaganych do
skorzystania z tych usług oraz w sytuacji używania przez Ciebie Telefonu nieposiadającego wymaganego
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oznakowania CE lub deklaracji zgodności z zasadniczymi
wymaganiami. W stosunku do Klientów będących Konsumentami, za nienależyte wykonanie usługi dostępu
do Internetu uznajemy znaczące i stałe lub regularnie powtarzające się odstępstwa od parametrów jakości
usługi dostępu do Internetu (w tym prędkości), które zostały wskazane w Regulaminie, jeśli zostanie to
stwierdzone za pomocą mechanizmu monitorowania certyfikowanego przez Urząd Komunikacji
Elektronicznej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Czyli mamy dwie z 4 rzeczy do spełnienia. Oni używają słowa "lub" i "oraz". Internet pomijam, bo go mam i działa.
1. ...Europejskiego Instytutu Standardów Telekomunikacyjnych
lub
2. ...wymaganych do skorzystania z tych usług (parametrów)
oraz
3. w sytuacji używania przez Ciebie Telefonu nieposiadającego wymaganego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oznakowania CE
lub
4. deklaracji zgodności z zasadniczymi wymaganiami
Punkt 2 spełniam (bo działało wszystko), oraz zegarek ma deklaracje zgodności CE i bite CE na zegarku.
Więc importerzy wprowadzają produkt do obrotu zgodnie z wymaganiami technicznymi i formalnymi.
Ma działać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Esim - obsługiwane "niewspierane urządzenie". TicWatch 4 LTE
Jest jeszcze jedna ważna kwestia:
Przecież faktem jest, że niektóre sieci europejskie wspierają w pełni i oficjalnie obsługę TicWatch'y. Trudno przyjmować więc, że jakikolwiek TicWatch stoi w sprzeczności z wymaganiami standardów europejskich.
Tak też mi się też nasuwa pytanie co by było, gdyby użytkownik sieci wspierającej obsługę TicWatch'y przyjechał z nim w ramach roamingu do Polski i zalogował się smartwatch'em z kartą eSIM do tej polskiej sieci komórkowej? Orange czy inna polska sieć też zblokuje mu wykonywanie połączeń?