Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...


Poziom 21, Pasjonat
  • 244
  • 593
  • 5

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

@Ron nie wiem, trudno jest tutaj dojść do jakichkolwiek wniosków co i jak działa we Flexie.

Tak jak pisałem wcześniej - miałem do niedawna eSIM + dodatkową fizyczną kartę SIM do internetu. Wtedy wszystko było w porządku, aczkolwiek dopiero po paru zgłoszeniach technicznych.

Obecnie eSIM + eSIM w Apple Watch jest tragedia.


Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30002
  • 1334

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

A czy te info podałeś w zgłoszeniu technicznym?

Poziom 21, Pasjonat
  • 244
  • 593
  • 5

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Tak. Jestem we Flexie od samego początku i nie ma tygodnia żebym czegoś im nie zgłaszał dokładnie przy tym opisując swój problem.

Śmiem nieskromnie stwierdzić, że jakby istniał jakiś ranking użytkowników, którzy zgłaszają najwięcej błędów to pewnie bym był dość wysoko... 😉

 

Tak częste zgłaszanie problemów uwydatnia kolejną wadę Flexa. Przykro mi to mówić, ale ludzie, którzy piszą na chacie w większości nie mają zielonego pojęcia, jak działa sieć.

Prosty przykład - przed wymianą dodatkowej fizycznej karty SIM na eSIM do Apple Watcha spytałem na chacie (bez uprzedniego wchodzenia do FAQ w aplikacji), czy taka wymiana jest w ogóle możliwa. Usłyszałem, że nie i nie ukrywam, że trochę się zmartwiłem.

Potem w FAQ znalazłem odpowiedź konkretnie na moje pytanie, ale twierdzącą.

Okazało się oczywiście, że taka wymiana jak najbardziej była możliwa, a konsultant po prostu nie miał zielonego pojęcia o co ja w ogóle pytam.


Poziom 22, Pasjonat
  • 150
  • 347
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Dzisiaj rano była jakaś aktualizacja usługi były niedostępne. Niestety bez zmian jesli chodzi o działanie usług. Dalej problemy.


Poziom 18, Komentator
  • 78
  • 131
  • 0

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Również zauważyłem jakiś komunikat o pracach serwisowych dot. usług. Ale u mnie nic się nie zmieniło, blokada połączeń zastrzeżonych nadal nie działa. Dodam, że mam dodatkowy sim flex do iPada (tylko internet).

 

nju mobile -> flex - blokada nie działa, na ekranie „id nieznane” i mogę odebrać takie połaczenie

flex -> nju mobile - blokada działa w nju prawidłowo z komunikatem, że osoba nie akceptuje połączeń zastrzeżonych


Poziom 21, Pasjonat
  • 244
  • 593
  • 5

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Fajnie by było jakby ktoś z Orange się wypowiedział w tym wątku, bo jeżeli nagle we Flexie przestają działać podstawowe usługi i nikt nie chce/nie może z tym nic zrobić to ja dziękuje za taka ofertę i poszukam sobie czegoś bardziej... stabilnego technicznie.

 

Halo Orange, prosimy o jakieś informacje!


Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30002
  • 1334

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Wszystko to są VASy czyli usługi dodatkowe.

Poziom 21, Pasjonat
  • 244
  • 593
  • 5

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

@Piotrekk85 dobrze, nie łap mnie za słówka. Coś takiego, jak blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych to usługa podstawowa w każdej sieci i to nie ma prawa działać zle.


Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30002
  • 1334

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Pojęcie usługi podstawowej jest zdefiniowane pod kątem technicznym i prawnym. ACR nie jest usługą podstawową w żadnej sieci komórkowej. Zgłaszaj problemy na czacie z przykładami. Jak zgłoszenia techniczne nie pomagają, to jest tryb reklamacyjny. Potem UKE itd.

Poziom 21, Pasjonat
  • 244
  • 593
  • 5

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Wydaje mi się, ze nie czytasz moich (i innych) postów. Zgłaszam wszystko to, co mogę. Problem w tym, ze niektóre rzeczy zostają bez rozwiązania. Problem z blokada połączeń trwa we Flexie już ładnych pare tygodni i nikt nic z tym nie robi.

Z przykrością muszę stwierdzić, ze przez całe życie nie miałem tylu problemów z operatorem komórkowym, co teraz we Flexie.

I właśnie to jest przykre i niepokojące zarazem. Te problemy mógłbym zrozumieć powiedzmy w wakacje 2019 roku, kiedy to byliśmy tuż po starcie Flexa, a nie teraz.


Powiem tak - najpierw QA i testy, a nie wrzucanie na produkcje czego popadnie...