- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
Cześć,
Od 2 dni jestem użytkownikiem Orange Flex i zauważyłem, że w aplikacji nie otrzymuję żadnych powiadomień. Brat który również przeszedł do Flexa dostawał różne powiadomienia typu "Nareszcie razem", "Twój nr ******* został przeniesiony!", "karta nie została dodana!" itp. u mnie niestety cały czas informacja "Cisza jak makiem zasiał... ale to się zmieni, kiedy otrzymasz jakieś powiadomienia :)". Zgłaszałem to na czacie u konsultanta, podobno zrobił zgłoszenie do działu technicznego aczkolwiek zastanawiam się co może być tego przyczyną i czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać? Dodam, że przeinstalowałem aplikację, konsultant twierdzi że u Niego faktycznie widać że powiadomienia do mnie nie docierają. Kiedy wysłał mi testowe powiadomienie to ono do mnie nie dotarło. Może ktoś potrafi coś pomóc w tej kwestii? 🙂 Dzięki!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
@Adrian838 uważam, że trzeba odczekać pewnie z jeden dzień roboczy. Pewnie dane się przetwarzają po przenoszeniu numeru i powiadomienia jeszcze nie dotarły. U brata pewnie szybciej dane zostały przetworzone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
Ale tak jak wspomniałem brat otrzymywał powiadomienia jeszcze przed przejściem do Flexa, ja natomiast nie dostałem ani jednego powiadomienia 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
@Adrian838 w tym samym czasie przenosiliścue numery od tego samego operatora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
tak 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
@Adrian838 proponuję odczekać jeszcze trochę czasu oraz na rozpatrzenie zgłoszenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
Myślę ze restart telefonu tez nie zaszkodzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
@daro33
Restartowałem, aczkolwiek problem nie polega na powiadomieniach z aplikacji typu zawibrowanie telefonu czy jakiś tam alarm dźwiękowy, tylko problem dotyczy braku jakichkolwiek powiadomień w samej aplikacji w prawym górnym rogu tam jak mamy wszystkie powiadomienia typu ktoś przelał Ci X GB, numer został przeniesiony! itp. Cały czas wyświetla się komunikat: "Cisza jak makiem zasiał...". Na czacie jak wspomniałem konsultant potwierdził, że faktycznie powiadomienia nie dochodzą do mnie co widać u nich w systemie (może jako niepowodzenie czy coś) dlatego zrobił zgłoszenie. Dziś dostałem informację ze już powinno być okej, natomiast w dalszym ciągu nic się nie zmieniło (brat przelał mi testowo GB - brak jakiegokolwiek powiadomienia, że je otrzymałem) dlatego ponownie zostało utworzone zgłoszenie dziś przez konsultanta.
@Piotrekk85
Nie, nie posiadam Flex rodziny, tylko każdy ma indywidualny numer na siebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak powiadomień w aplikacji Orange Flex
Może ponownie zainstalować apkę
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »