Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak postępu we Flex


Poziom 20, Pasjonat
  • 77
  • 178
  • 3

Brak postępu we Flex

Oferta tak dobra i nowoczesna, a aplikacja tak już obecnie archaiczna.

Zobaczcie nowy ekran poleceń - tu jest dobrze, nowocześnie!

Reszta apki, taka jakby wymagająca odświeżenia. Oderwana graficznie od nowego ekranu poleceń.

Tryb ciemny mają już nawet aplikacje z gazetkami promocyjnymi.

Orange stać na pewno na najlepszą aplikację mobilną!

Do najlepszej oferty Flex musi być dodana najlepsza apka.


Poziom 37, Guru **
  • 11066
  • 19877
  • 399

Brak postępu we Flex

@oper4 sprawdź więc, czy przenoszenie jest już zakończone w Vikings. Może jeszcze się aktualizują dane.

Osobiście nie polecam przenoszenia numeru do operatorów wirtualnych. Czasami Orange nie radzi sobie z przenoszeniem numeru.

Można spróbować numer przenieść do Orange na kartę przez stronę internetową: https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange

Jak już numer będzie w Orange, to przeniesienie do FLEX będzie już szybkie i łatwiejsze.


Poziom 18, Komentator
  • 13
  • 24
  • 1

Brak postępu we Flex

Nie chciałbym tu też popadać przesadnie w drugą stronę. Sam spragniony nowoczesności i świeżości przeszedłem do Flex ze skostniałego, zatęchłego Plusa. Tam to dopiero jest festiwal archaizmów i braku postępu - do dziś chyba nie mają volte i vowifi, brak wsparcia iOS, strona BOK wygląda jak sprzed 15 lat, aplikacja mobilna nie lepiej - ale przynajmniej billing jest w niej 😉 

Lubię nowości i postęp, dlatego też, oprócz lepszego zasięgu w moich lokalizacjach wybrałem Flex. Ale tak jak już pisałem, dział chyba dostał czerwone światło na wydatki, i teraz mają kasę w zębach przynieść. Tak poza tym, to trochę mam wrażenie, że to taki trochę projekt eksperymentalny: "ej, młodzi, coś tam marudziliście o nowościach, znaleźliśmy akurat wolne 10 mln, macie róbcie, ale za rok ma być wynik, bo inaczej lecicie do kosza" 😉

Z drugiej strony, zdaję sobie sprawę, że za 25 zł trudno żebym był dla Orange cennym klientem. Tylko ja nie oczekuję wiele: zarządzanie kontami z jednego miejsca, dobra jakość rozmów, chociażby podstawowy billing w apce, no i jakiś sensowniejszy kontakt niż czat. A pierwszy zgrzyt już miałem przy przenosinach jednego z numerów. No nie pasuje mi trochę śmieszkowanie młodych na chacie w sytuacji jak przenoszony numer nie działa, a jest krytycznie potrzebny.. Nie potrzebuję żadnych tych bzdur z pakietami, kodami, itp. 

Może jeszcze się kiedyś doczekamy lepszego wsparcia i nowości.

 

Pozdrawiam


Poziom 18, Komentator
  • 22
  • 25
  • 1

Brak postępu we Flex

Ja tam nie siedzę w Orange ale na moje skromne oko brak billingu we Flex to feature a nie bug. Po prostu system billingowy i jego utrzymanie kosztuje krocie i jest dla operatora uciążliwe. Dlatego Flexa wymyślono tak, że wszystko jest rozliczanie pakietami usług - o ile mniej danych do przechowywania, o ile prostszy system IT.

 

Również zastrzeżenia co do apki Flex nie mają większego sensu - Orange po prostu nie stać na zatrudnienie zespołu, który by pisał apkę na naprawdę wysokim poziomie i bez końca ją rozwijał - to naprawdę kosztuje grube pieniądze. Orange to nie Uber albo WhatsApp.

 

Moim zdaniem to co mamy nie jest wcale złe.

 

Natomiast brakuje mi ostatecznego doszlifowania oferty Flex. Usunięcia nielogiczności i uwzględnienia paru sugestii zgłoszonych przez użytkowników.


Poziom 19, Pasjonat
  • 22
  • 52
  • 1

Brak postępu we Flex

Oj tam narzekacie. Dział sugestii puchnie, problemy z jakością rozmów przy duplikacie karty sim jak były tak są. Ale hej, dostaliśmy sklep w aplikacji. 🍾🥂🎉

Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak postępu we Flex

@Almond masz rację strona BOK czy apka Plusa woła o pomstę do nieba. W tej sieci jestem od lat jak cała moja rodzina (tata już od ponad 20). Nigdy nie miałam z nimi problemów ale myślę nad zmianą operatora. Internet mobilny w moim domu średnio działa czasem nawet LTE nie łapię. Co prawda to blok obity blachą ale na no. T-Mobile śmiga normalnie 


Poziom 13, Recenzent
  • 20
  • 37
  • 0

Brak postępu we Flex

Zgadzam się z Szanownym Przedmówcą!

Najlepszym przykładem jest Rodzina. Dlaczego numery w Rodzinie nie mają tych samych praw co numer główny? Przecież opłata jest taka sama!? Dlaczego rok zajmuje sprawa przenoszenia numeru z Flexa do Rodziny? Przecież Rodzina w klasie biznes rozwiązuje kwestię jednego konta dla firmy z możliwością zarządzania numerami i dodania fakturowanych numerów dodatkowych. Korporacje na to nie pójdą ale małe firmy tak. Może zatem pora zrobić kilka prostych udogodnień? Klienci czekają!

 

___________

* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej