Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak postępu we Flex


Poziom 18, Komentator
  • 13
  • 24
  • 1

Brak postępu we Flex

Witajcie 

 

Niedługo minie ok 9 miesięcy jak przeniosłem 4 numery. Ogólnie jest ok.

Ale..  

Niepokoi mnie jednak zupełna cisza jaka zapadła ze strony załogi Flex. Zero nowości, niedopracowane usługi, ciągle brak billingów, możliwości zarządzania kontami rodzinnym z jednego miejsca. Notorycznie nie mam HD Voice, jakość rozmów taka sobie pomimo dobrego zasięgu, wsparcie techniczne pozostawiające wiele do życzenie, brak normalnego kontaktu, np. mail.

W zamian wchodzi jakiś słaby klub flex i tłumaczenie na j. ukraiński (może dodatkowo od razu na białoruski od razu).. 

Czyżby usługa po fazie inwestycji utkwiła już w fazie monetyzacji bez dalszych perspektyw? 

16 ODPOW. 16

Poziom 37, Guru **
  • 9796
  • 16118
  • 318

Brak postępu we Flex

@Almond z czasem poprawki we FLEX zostaną wprowadzone. Może nie wiele widać zmian, bo pracują nad trudnym tematem, gdzie sporo osób jest zaangażowanych lub do FLEX-a została oddelegowana mniejsza ekipa niż wcześniej.


Poziom 19, Pasjonat
  • 167
  • 256
  • 1

Brak postępu we Flex

Mógłbym się zgodzić, ale Flex trochę już jest, więc trochę się oczekuje. Pisałem kilkukrotnie na Orange Facebook i ich śmiesznym czacie odnośnie dodatkowych Video Pass, miałem pomysł na Game Pass, zostałem olany, zero informacji. W Orange na abonament to co innego. Może dlatego, że użytkowników Flex traktuje się jako gorszy sort, trudno powiedzieć. Wysyłałem błędy i im się nawet nie chce. Testerzy by się przydało, a nie, wchodzę na forum i wszyscy piszą jak jest, a zero reakcji teamu Orange Flex. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30146
  • 23291
  • 1299

Brak postępu we Flex

Osobiście mam inny pogląd. Niektóre z funkcjonalności nie są obiecywane jako pewne np. bilingi - nie słyszałem o jednoznacznej deklaracji ich dodania, na dziś można jedynie je zdobyć przez czat w dosyć archaicznej postaci. A co chwilę coś się pojawia np. flex dla firm. Nie wszystkie feature'y są dla wszystkich, ale stale coś się dzieje.

Poziom 18, Komentator
  • 168
  • 438
  • 0

Brak postępu we Flex

A Migracja do OFNK i Dark Mode w zamrażarce 


Poziom 40, Guru *****
  • 30146
  • 23291
  • 1299

Brak postępu we Flex

Migracji do OFnK nie będzie raczej w perspektywie kilku lat. TO nie jest nawet rozważane w dalekich planach.

Poziom 20, Pasjonat
  • 157
  • 331
  • 2

Brak postępu we Flex

@Piotrekk85 nie zgodzę się, ale moje zdanie już znasz 😉 Mam to "szczęście", że jestem z Flexem praktycznie od samego początku. Musiałem przenieść główny numer, więc zajęło mi to parę dni od startu.

O ile od początku twierdzę, że Flex ma bardzo dobrą (jeśli nie najlepszą) ofertę na rynku tak od strony technicznej niestety leży i kwiczy.

Błędy, które zgłosiłem chyba miesiąc po starcie Flexa (nie te związane z obsługą połączeń) są do dziś, nikt nawet nie chce ich naprawić. Owszem, w międzyczasie pojawiło się wiele fajnych rzeczy, np. klub, ale z drugiej strony pojawiło się też wiele rzeczy bezsensownych, nikomu niepotrzebnych.

Użytkowników Flexa nikt nie słucha, niestety. Lub po prostu nie chce słuchać.

 

Mógłbym tak wymieniać dłuuuugo, ale moje zdanie każdy zna z drugiego, bliźniaczego wątku. Po co się wysilać skoro nic się nie zmieni?

Chciałbym jedynie, żeby załoga Flexa (jeśli kiedykolwiek to przeczyta...) zrozumiała, że nie liczy się jedynie fajna oferta.

 

_______________

* Wpis edytowany – moderator Kinga


Poziom 19, Pasjonat
  • 167
  • 256
  • 1

Brak postępu we Flex

Ja też zgłaszałem kilka problemów, ale raczej nie chcą nic z tym robić albo po prostu im się nie chce. Dodali tego bezużytecznego Game Pass, korzystałem z tego miesiąc czasu i to była strata moich pieniędzy. Teraz w cenie 10 zł jest to za dużo i niezbyt opłacalne. Dodali usługę, żeby później z nią nic nie robić. 


Poziom 18, Komentator
  • 168
  • 438
  • 0

Brak postępu we Flex


@Piotrekk85napisał(-a)
Migracji do OFnK nie będzie raczej w perspektywie kilku lat. TO nie jest nawet rozważane w dalekich planach.

Ale Dark Mode to można było by dać przy bliższych planach


Poziom 13, Recenzent
  • 8
  • 15
  • 0

Brak postępu we Flex

Dorzucę swoje 3 grosze- numer z rodziny Flexa zaskakująco szybko udało mi się przenieść do mobile vikings, a teraz męczę się z powrotem do Flexa - chcę ten numer mieć jako główny. Na starcie komunikat: "Transfer zatrzymany!

Wstrzymano przeniesienie numeru ..... Ten numer jest w trakcie przenoszenia do innego operatora. Zakończ tamto zlecenie i ponów swoją prośbę w Orange Flex." - oczywiście nikt z czatu nie może nic zrobić i mam czekać, aż wniosek robiony aplikacją w końcu pójdzie - gdzie sens, gdzie logika? Skoro zmusza się ludzi do przenoszenia numeru do innego operatora, bo to jedyna możliwość zmiany konfiguracji, to dlaczego jeszcze uniemożliwia się szybkie przeniesienie z powrotem? W mobile vikings wszystko odbyło się maksymalnie w 3 dni i bez żadnych dziwacznych błędów.