- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
Tak jak w temacie zamówiłem kartę sim przez aplikację, a teraz nie mogę jej wymienić/aktywować. Próbowałem już raczej wszystkiego. Instalacja starszej wersji, czyszczenie pamięci podręcznej, uruchamianie telefonu na karcie nie aktywnej i aktywnej i obu jednocześnie no ogólnie raczej wszystko. Czat oddał problem do analizy i tak analizują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
Nie, przynajmniej tak mi się wydaje. Przeszedłem z Free na Flex i przestały mi działać wiadomości więc zamówiłem kartę. I do tej pory nic nie robiłem więcej. Dopiero przy próbie aktywacji karty zobaczyłem że nie jest to możliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
Jest jeszcze coś takiego co się pojawiło nowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
@PacuMNK na zamieszczonym przez Ciebie screenie widać, że karta główna nie została jeszcze aktywowana. Do puki nie zostanie zakończona aktywacja karty SIM na koncie głównym, nie będzie możliwości dokonania wymiany. Włóż otrzymaną kartę SIM do telefonu i wykonaj jakieś połączenie, wysłanie SMS-a itp. Po aktywacji zniknie okienko Karta główna czeka na aktywację, wtedy będzie można wymienić kartę SIM na inną.
Rozumiem, że zlecając wymianę zamówiłeś nową kartę SIM z przesyłką kurierem. Do puki nie otrzymasz nowej karty SIM, nie będziesz mógł wykonać żadnych operacji.
Polecam udać się do salonu Orange, jeśli jeszcze nie otrzymałeś karty SIM od kuriera i pobrać darmową kartę SIM, a następnie aktywować jako dodatkową. To najszybszy sposób uruchomienia numeru we FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
Nic się nie stanie jak tapne, mogę włożyć w sumie do modemu wi-fi, ale to coś da?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
Źle mnie troszkę zrozumiałeś, ja byłem w Orange free i przeszedłem na Orange flex więc numer i wszystko zostaje i odrazu jestem w flex tylko po przejściu wszystko działało tylko przy próbie wysłania SMS pojawiał się błąd więc pobrałem nawet inną aplikację pobrałem ale to też nie pomogło więc zamówiłem nową kartę właśnie wchodząc w zakładkę aktywna karta - wymień - zamów kurierem i ona mi przyszła i teraz powinienem normalnie kliknąć wymień znów ale wybrać opcję mam kartę i zeskanować kod QR lecz właśnie opcja wymień jest zablokowana i się pojawiło takie coś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości wymiany karty głownej sim
@PacuMNK skoro masz już kartę SIM, to należy ją umieścić w urządzeniu i wykonać połączenie lub wyśląć SMS-a. Karta powinna się aktywować i w apce powinno dać się ponownie wymienić na kolejną kartę SIM.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »