Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 439
  • 721
  • 51

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

W przypadku braku środków na karcie płatniczej w dniu odnowienia usług dostajemy od razu SMS:

 

brak wpłaty.jpg

oraz powiadomienie w aplikacji:

 

1234.jpg

Pomimo braku odnowienia usługi możemy nadal korzystać z numeru. Połączenia można nadal wykonywać, odbierać oraz wysyłać wiadomości SMS/MMS. Nie dokonamy jednak zakupu usług dodatkowych w apce do czasu uregulowania płatności o czym informuje komunikat:

 

Brak płatności.jpg

 

W aplikacji bankowej cały czas dostajemy liczne powiadomienia dotyczące prób odnowienia usługi.

Po zasileniu karty bankowej po kilku minutach usługa się odnawia automatycznie a my dostajemy wiadomość SMS:

 

przedłuzenie .jpg

Co ważne, pomimo naszego opóźnienia w płatności, termin płatności za kolejny miesiąc pozostaje bez zmian.

 

 

10 ODPOW. 10
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

@RaDo_sny , postaram się to sprawdzić, ponieważ jest dokładna godzina odnowienia. Odnowię (może) po tej godzinie i dacie. Wtedy przekonam się, czy tylko data będzie, jak przed zblokowaniem. Bo domniemywam, że godzina się zmieni.


Pracuję w Orange
  • 439
  • 721
  • 51

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

@Konto usunięteu mnie data i godzina odnowienia pozostały takie same, nic się nie zmieniło

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9800
  • 144

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

Ciekawe ile czasu może być opóźniona płatność, zanim zostanie zablokowana możliwość wykonywania połączeń.

Stawian, że 14 dni.

 

Highlighted

Pracuję w Orange FLEX
  • 16
  • 44
  • 1

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

@ketrasa  Po 24h godzinach numer staje się nieaktywny i nie można już wtedy wykonywać ani odbierać połączeń.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9800
  • 144

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

@Tyczka1999 czyli na uzupełnienie płatności mamy 24 godziny? Potem numer jest nie aktywny do momentu opłacenia planu? Jak jest liczona data odnowienia: od dnia uzupełnienia opłaty za plan, czy od dnia kiedy powstało zobowiązanie za plan?

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 111
  • 143
  • 0

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

I tutaj i jak poprzednich innych tematach poruszane było dlaczego połączenia przychodzące są blokowane i dlaczego nr który jest własnością np. moją Flex blokuje mi kontakt z osobami które mimo to chcą się połączyć ze mną to podaje dla przykładu.

 

Jest to dziwna praktyka bo nikt tak nie traktuje właściciela numeru, jeśli nie opłacił to ponosi tylko blokadę na wychodzące poł i sms czy net, a nie dodatku nikt w tym przypadku nie może się już dodzwonić co utrudnia to w kontakcie i swobodnego korzystania z własnego numeru.

 

Tak nie podoba mi się taka tu pratyka nie pisze tu o sobie ale myślę o innych użytkownikach flexa którzy z przyczyn niezależnych nie będą mogli zasilić konta w 24h a za tydzień później ale dać możliwość kontaktu tylko poprzez połączenia przychodzące.

 

Regulamin regulaminem ale bez przesady. Nawet abonament tak nie ma.

 

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 32
  • 59
  • 0

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

Zgadzam się że operator powinien zarabiać, ale od razu dwustronną blokadę (przychodzące i wychodzące) za brak możliwości pobrania opłaty jest grubą przesadą.

Konkurencyjny Play Next (który wydaje mi się trochu zapomniany przez P4) czy ChillON Vikingów blokuje tylko połączenia wychodzące.

Uważam że dużo lepszym rozwiązaniem byłaby blokada tylko połączeń wychodzących nawet kosztem skrócenia czasu "oczekiwania" np. do 3 miesięcy. 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9800
  • 144

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

@fwitkowski171 zgadzam się z Tobą. Powinny być przynajmniej przez jakiś czas nie blokowane połączenia przychodzące. Widocznie FLEX ma inne zasady, niże ceny opłat miesięcznych powodują, że operator nie chce utrzymywać numerów nie przynoszących zysku, dlatego na użytkownikach jest wymagane regularne uiszczanie opłat za odnowienie planu.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 111
  • 143
  • 0

Brak środków na karcie w dniu płatności a zasilenie konta w ciągu 24h

Tak jak wpomiał @fwitkowski171 max 3 miesiące było by ok ale nie 24h