- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
Cześć, jestem aktywnym użytkownikiem Orange Flex. Konto w aplikacji zarejestrowane za pośrednictwem konta Google. Wszystko było w najlepszym porządku do czasu, gdy zostałem poproszony przez doradcę na czacie w aplikacji o jej przelogowanie (zgłoszenie dotyczyło błędnych danych osobowych wyświetlających się z poziomu aplikacji). Po wylogowaniu z aplikacji od 24h nie mam już możliwości ponownego zalogowania się.
Nie działa logowanie zarówno za pomocą konta Google oraz numeru telefonu i kodu, który dociera na SMS.
Doszło do paradoksalnej sytuacji: mam usługi mobilne w telefonie, jednak nie mogę uzyskać dostępu do aplikacji by nimi zarządzać. Nie mam również jak dokonać zgłoszenia tego błędu, gdyż do aplikacji mnie nie chce zalogować, infolinia FLEXEM się nie zajmuje. Ten sam błąd pojawia się w momencie próby zalogowania do czatu pomocy na stronie internetowej https://flex.orange.pl/ wyskakuje informacja, że podane przeze mnie dane logowania są błędne. Proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
@Anonim zalużnowe konto, najlepiej na e-maila ale nie aktywuj planu z nowym numerem. Po zalogowaniu połącz się na czacie i poproś o przepisanie numeru na nowo założone konto. Konsultant powinien pomóc w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
Nie chcę tworzyć nowego konta w aplikacji, jeśli takowe mam już utworzone za pośrednictwem usługi Google. Jest to błąd techniczny po stronie Orange, jednak nie mam gdzie go zgłosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
@Anonim tylko czat we FLEX. Jeżeli nie możesz się zalogować, to inaczej się nie skontaktujesz. Dlatego proponuję założyć nowe konto, może być inny adres e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
czy takie konto można później całkowicie usunąć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
@Anonim podejrzewam, że tak, ale pomoże przy tym konsultant. Ja nie usuwałem swojego. Trzymam jako awaryjne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
@ketrasaArtur i kolega usunął...ale nie te konto 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
Aby nie było problemu z założeniem ponownie konta na ten sam adres e-mail należy przed usunięcie zmienić adres konta np. Na losowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
@DawidOrange kolega od tego problemu chyba już tego nie przeczyta 🤔 usunął ale nie to konto 😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc!
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »