- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
Cześć, jest już w samej apce na landingu pagu przed pobraniem i uwaga dotyczy tylko wymagania zalogowania. Jesli chodzi o kartę sim to opłaty nanosi operator karty a my faktur playa, plus etc jeszcze nie wystawiamy więc. Podobnie z roamingiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
Misiek62 napisał(-a):
Piotrekk85 napisał(-a):
Bardziej mi chodziło, że jak ktoś ma sim innego operatora, a nie ma nolimit, to może coś zapłacić.
Bo o tym co piszesz, to powinno być za free.Jak tak, to pełna zgoda. 🙂 Ale wiesz, ktoś kto nie jest klientem orange do BOK raczej nie dzwoni, może jedynie "szukać" oferty... Ale czy taki klient wie, że przez Mobilne MO można też dopytać o ofertę?
to akurat sie zdarza bo często klienci dzwonią ze służbowych telefonów (u innych operatorów) na których mają Mój Orange w sprawie kontraktów prywatnych :).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
Jeśli to zmiana na stałe, to ostatnie zmiany na plus 🙂
Mobilna wersja do poprawki i będzie cud, miód 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
Jeśli to Chrome (i pochodne) na Androidzie, to można wykorzystać intencje by kierować do układu/aktywności gdzie są widoczne tematy rozmów z doradcą (jeśli ktoś nie ma apki Mój Orange, będzie miał od razu target do sklepu).
Na ios są uniwersalne linki obsługiwane na Safari, i podobne rzeczy można osiągnąć.
Dla "byle-jakich" user-agentów - statyczna strona jak obecnie.
To parę linijek kodu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
Twoim zdaniem już po wejściu ze smartfona na stronę kontaktu powinniśmy uruchamiać appkę (jeśli jest zainstalowana) z opcjami kontaktu i nie wyświetlać w ogóle strony kontaktu?
Robimy coś podobnego na www.orange.pl/mojorange, tzn. jeśli wejdziesz na adres www.orange.pl/mojorange za pomocą komputera to trafisz na konto Mój Orange na stronie internetowej, a jeśli za pomocą smartfona to uruchomi się aplikacja lub - jeśli nie masz appki - zostaniesz przekierowany do odpowiedniego sklepu z appkami.
W przypadku strony kontaktu podobne działanie chyba mogłoby być niezrozumiałe dla części użytkowników, tzn. jeśli wszedłbym na stronę orange.pl/kontakt i trafiłbym do sklepu z appką to mógłbym nie wiedzieć po co? Czy nie do końca o to chodziło?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
Nie, nie to mi chodziło. Strona kontaktu powinna być. Ale obecnie w mobilnej wersji brak guzika "zadzwoń bezpłatnie przez mój Orange".
Strona http://www.orange.pl/mojorange jest dobra, jednak minimalnie słabo rozróżnia user agentów. Napiszę to z perspektywy Androida (bo ten system używam najczęściej). Większość użytkownika ma dwie przeglądarki - Chrome od Googla i "Internet" od producenta telefonu. Na Chrome są intencje (https://developer.chrome.com/multidevice/android/intents#example ).
Na dziś po wspisaniu adres http://www.orange.pl/mojorange mam tak (na obu przeglądarkach):
1) przekierowuje mnie do przeglądarkowej wersji sklepu
2) muszę zalogować się na konto google w przeglądarce (o ile nie jestem wcześniej zalogowany); nie zależnie że w ustawieniach telefonu mam sparowane konto google
3) potem instalacja w trybie zdalnym a nie bezpośrednia z urządzenia
I to jest dobre dla przeglądarek nie "chrome"-podobnych. Dla Chrome można zrobić lepiej.
Spójrz z kolei na banner po wejściu na orange.pl z przeglądarki (pojawia się raz na dwa dni, więc testuję w trybie incognito):
Jeśli mamy Chrome (i podobne), to mamy od razu kierowanie do aplikacji z pomięciem sklepu. Mamy domyślnie powitalny ekran. Jeśli nie mam aplikacji, kieruje mnie do wbudowanego sklepu google play (mniej klinięć, nie muszę się znów logować na konto google)
Jeśli mamy przeglądarkę wbudowaną, jest przekierowanie do sklepu Play w przegladarce, znów musimy się logować, a następnie pobrać z poziomu przeglądarki jw. (tu lepiej się nie zrobi)
To co mi chodziło, to dodanie na "dobrych" przeglądarkach guzika - zadzwoń z Mój Orange - i wtedy (gdy ktoś ma aplikację i jest zalogowany) kierowało go od razu do ekranu z tematami rozmów z doradcą. Wygoda dla użytkownika i mniej tapnięć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
No i super pomysł z kierowaniem z tej strony od razu do appki i wyboru tematu rozmowy. Żeby jednak podnoszenie konkretnego ekranu z poziomu strony www działało, w appce musi zostać dodany specjalny kod dla ekranu. W tej chwili mamy takie kody dla głównych ekranów, np. Płatności, postaramy się dodać także dla ekranu z listą tematów i wtedy będziemy mogli dodać banner 🙂 Dzięki, @Piotrekk85! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z Orange - nowa strona www.orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś