- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
@Samotnick teraz u siebie w aplikacji nie sprawdzę, bo po aktywacji z apki baner mi zniknął. Jeszcze mam czas do 9 października, na ewentualną aktywację pakietu GB SMS-em.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
Na jednym z numerów z blokadą na połączenia wychodzące wysłałem SMS-a na numer 80111 o treści KLIENT. Po chwili przyszedł SMS:
Prezent z okazji Dnia Klienta jest juz Twoj! Wlasnie wlaczylismy pakiet 20 GB na Twoim numerze. Gigabajty sa do wykorzystania w Polsce w ciagu 14 dni.
Tak więc zyskałem kolejny pakiet 20 GB, który zsumował się z poprzednim. Czas też od nowa leci, 14 dni na wykorzystanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
240GB w 20 dni nie wykorzystam ale SMS z 5 kart wyślę w poniedziałek. Ogólnie SMS typu 80xxx działa w stanie pasywnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
@ketrasaArtur U mnie podobnie dwa razy wysyłałem i otrzymali wszyscy ja i moja rodzina dwa razy po 20 GB internetu 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
Dziś przedostatni dzień otrzymania GB. Warto najpierw aktywować w aplikacji, a następnie wysłać SMS-a.
Niestety nie działa tak w taryfie IoT i można otrzymać tylko raz 20 GB.
- « Poprzedni
- Następny »