Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[Do 31.12.2022 r.] 5G pass w ofercie na kartę


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

[Do 31.12.2022 r.] 5G pass w ofercie na kartę

Najnowsze informacje o usłudze, obowiązujące od 29.11.2021: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/5g-mamy-tez-w-orange-na-karte/

86 ODPOW. 86

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2805
  • 6993
  • 182

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

Czy urządzenie wspierające 5G musi być zakupione w Orange? I dlaczego tylko 31 dni?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

@Katani1 lepiej jak urządzenie będzie z dystrybucji Orange. Jest pewność, że 5G zadziała prawidłowo. Oczywiście musi być też odpowiedni zasięg. 

Dobrze, że chodź tyle dni jest możliwość skorzystać i sprawdzić działanie 5G.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 426
  • 1446
  • 13

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

Rewelacyjna oferta pozwalająca na samodzielne przetestowanie 5G!
Swoją drogą dość interesująco brzmi :
"(...) Usługa jest w wersji jednorazowej. Można z niej skorzystać wielokrotnie w okresie promocji. (...)"
Czyli, jeśli dobrze to odczytuję, jest to usługa na 31 dni za darmo, którą można aktywować ponownie, po zakończeniu poprzedniego 31 dniowego okresu, aż do 30 czerwca 2022 r.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

@Morciak pewnie w tym zapisie chodzi, że nie można aktywować usługi, jeżeli poprzednia się nie skończyła. 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 32
  • 46
  • 0

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

@Wojciech fajnie aby było tak jak piszesz. Że organizujecie promocje z dostepem do 5G i to Klient WE WŁASNYM zakresie może aktywować pakiet, wykonując określone czynności jeśli sobie tego życzy. 

 

Tyle w teorii. Dziś otrzymałem SMS :

 

Prezent od Orange! Otrzymujesz za darmo usluge 5G pass, ktora umozliwia korzystanie z szybkiego internetu 5G. Zyczymy dobrych Swiat!.

 

Czyli pozostawiliście mnie przed faktem dokonanym i aktywowaliście usługę bez mojej zgody i wiedzy. Może ktoś, jak ja sobie nie życzy tego typu pakietu, bo w przeszłości miał z nim problemy techniczne. I nie ważne że nie wyraziłem zgody na żadne działania marketingowe z Waszej strony a i tak kolejny raz robicie coś za moimi plecami.

 

Mam wrażenie, że na firmach takich jak Wy, żadne kary UOKiK nie robią wrażenia i niczego Was nie uczą. 

 

W przeszłości już raz aktywowaliście jedną z usług bez mojej wiedzy o czym dowiedziałem się z sms o opłacie. Wtedy odpuściłem . Ale widzę, że lata mijają a żadnych zmian nie ma.

 

Więc obecnie reklamacja na czacie złożona, pakiet 5G miał być odłączony przez konsultanta lecz nadal aktywny i pismo do UOKIK w trakcie przygotowania. Jak mówią Anglicy, enough is enough. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 7
  • 0

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

A co to w ogóle jest to 5G pass bo nie rozumiem? Jakaś łaska od nich by mieć szybszy internet?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 7
  • 0

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

Po włączeniu w/w usługi drastycznie spadła mi prędkość internetu. Wskaźnikiem był test ze strony speedtest.net. Lokalizacja oczywiście taka sama jak przed włączeniem (bez mojej zgody) tej usługi. Co za baran podjął decyzję za mnie?

Było około 200Mbits a mam ledwo 40Mbits..


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 32
  • 46
  • 0

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

@TODAKO- 5G pass to dostęp do pseudo sieci 5G, na częstotliwości 4G.

 

Dzięki za potwierdzenie że problem z zaniżonym netem występuje również i Ciebie. Bo już myślałem że to mój telefon nie chce współpracować z Orange. Najśmieszniejsze jest to, że problem z netem występuje na 4G a nie 5G. Czyli aktywując pakiet 5G lub będąc nim obdarowanym przez Orange, mimo braku akceptacji, zamiast czegoś lepiej, korzystniej dostajesz pogorszenie LTE

 

BTW dwukrotnie, kilka miesięcy temu, zgłaszałem problem konsultantom Orange. Konsultant Działu Technicznego odpisał po weryfikacji, że wszystko jest cacy i internet działa prawidłowo. Taaa. Prawidłowo. Wiadomość typu kopiuj - wklej ale pewnie punkcik za obsługę sprawy zaliczony. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

[Do 30.06.2022] 5G pass w ofercie na kartę

@iwan82 @TODAKO- pewnie temu prędkość po aktywacji 5G wam spadła, bo wcześniej korzystaliście z agregacji LTE. W przypadku 5G jest tylko jedna częstotliwość. Zawsze przecież można wyłączyć 5G i/lub w telefonie ustawić preferowaną sieć LTE.