- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
Do 30 listopada w aplikacji za darmo do odebrania 100GB ważne 31 dni.
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/prezent-na-karte-odbierz-darmowe-100-gb/
____________
* Temat przeniesiono z Oferta na kartę (etykieta: pakiet internetowy) - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
Jedno wielkie oszustwo z tym prezentem - wczoraj jeszcze był widoczny w dziale"pakiety i usługi" do włączenia a dziś mimo, że nie został włączony to nagle zniknął. Od taki prezent od Orange. Nie wspominając już, że na drugim numerze prezent się nie pokazał nawet na sekundę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
@Anonim , nie miałem problemu z aktywacją. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie. Wejdź w usługi i pakiety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
Faktycznie, ta promocja losowo pojawia się i znika. Sprawdzałem na 6 numerach prapaid.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
Podejrzewam, że trzeba mieć jeszcze zaznaczone odpowiednie zgody marketingowe. Obecnie promocję udało mi się uruchomić tylko na jednym numerze na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
@ketrasaArtur sensownie piszesz 😉
Jak zgody marketingowe mam na nie i w MO czy Flex, nic się nie wyświetla 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
Zgody marketingowe muszą być zaznaczone, aby był dostępna promocja 100GB. Można zaznaczyć samemu w aplikacji lub poprosić konsultanta na infolinii, czacie. Promocja w pierwszą środę miesiąca powinna aktywować się do 24 godzin, zalecane jest przelogowanie konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
Nie sądzę, teraz promo wyświetla się na wszystkich numerach. Poza tym w regulaminie powinno to być wyraźnie zaznaczone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w Mój Orange na 31 dni
@Katani1 zgody marketingowe miałem zaznaczone tylko na jednym numerze na kartę i tylko na jednym się wyświetliła promocja. Obecnie aktywowane zostały zgody na innych numerach. Poczekam i sprawdzę dziś wieczorem, jutro rano, czy promocja zostanie aktywowana.
Przy okazji byłem w salonie Orange w tej sprawie, kazali dzeonić na infolinię.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »