Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Yes umowa


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Orange Yes umowa

A może wyczyść ciasteczka? i zaloguj się jeszcze raz od początku

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 10
  • 0

Orange Yes umowa

Oraz - kiedy po kilku wywaleniach w tablety udało mi się wejść w tę zakładkę - nie mam opcji zmiany abonamentu na Zetafon Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

orange 4.png


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Orange Yes umowa

Na screenie jesteś zalogowany. To czasem knoci.

Ew. zamówienie (bez kuponu) można złożyć przez infolinię 510700700 lub w salonie.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 10
  • 0

Orange Yes umowa

To co, wylogować się i próbować incognito? Emotikon: Mrugający


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 10
  • 0

Orange Yes umowa

orange 5.png


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 10
  • 0

Orange Yes umowa

I teraz: kiedy wpisywałam kupon, wyświetlało mi, że mam obniżoną cenę ww telefonu w Zetafonie, natomiast kiedy robię bez kuponu, bez zalogowania, wyświetla mi, że dla mojego numeru nie ma ofert...

 

Ciastka czyste.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Orange Yes umowa

Zepsułeś ustrojstwo po całości 😄 pomysłów mi już brak.
Szczerze sugerowałbym kontakt z infolinią e-sklepu 510700700 (ale chyba już dziś po 22 nie pracują).

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 10
  • 0

Orange Yes umowa

Emotikon: Bardzo szczęśliwy A w salonie? Pomogą coś, czy nie bardzo?