- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Yes umowa
A może wyczyść ciasteczka? i zaloguj się jeszcze raz od początku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Yes umowa
Oraz - kiedy po kilku wywaleniach w tablety udało mi się wejść w tę zakładkę - nie mam opcji zmiany abonamentu na Zetafon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Yes umowa
Na screenie jesteś zalogowany. To czasem knoci.
Ew. zamówienie (bez kuponu) można złożyć przez infolinię 510700700 lub w salonie.
Ew. zamówienie (bez kuponu) można złożyć przez infolinię 510700700 lub w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Yes umowa
I teraz: kiedy wpisywałam kupon, wyświetlało mi, że mam obniżoną cenę ww telefonu w Zetafonie, natomiast kiedy robię bez kuponu, bez zalogowania, wyświetla mi, że dla mojego numeru nie ma ofert...
Ciastka czyste.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Yes umowa
Zepsułeś ustrojstwo po całości 😄 pomysłów mi już brak.
Szczerze sugerowałbym kontakt z infolinią e-sklepu 510700700 (ale chyba już dziś po 22 nie pracują).
Szczerze sugerowałbym kontakt z infolinią e-sklepu 510700700 (ale chyba już dziś po 22 nie pracują).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »