- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
A kiedy dodacie tego linka do ostatniego komentarza? Odnośnie jeszcze tego ostatniego to błędnie pokazuje na główniej, który był ostatni.
Edit:
Czas pokazuje dobrze, ale złego użytkownika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Co do błędnych danych o ostatnim komentującym to dzięki wielkie! Nie wychwyciliśmy tego, a rzeczywiście coś jest nie halo. Dodajemy do poprawek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Tez jest na chrome.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Artur napisał(-a):
@Rogi, link do ostatniego komentarza ma wysoki priorytet. Niestety nie możemy jeszcze nic obiecać, ale liczymy, że za 1-2 tyg. będzie się klikać 🙂
Co do błędnych danych o ostatnim komentującym to dzięki wielkie! Nie wychwyciliśmy tego, a rzeczywiście coś jest nie halo. Dodajemy do poprawek.
Widzę, że już naprawione obydwie rzeczy. 🙂
Brakuje mi jeszcze tego linka do głównej, ale czekam.
Odkryłem jeszcze jedną rzecz. Zarówno na stronie desktopowej i mobilnej, chociaż nie jest to krytyczne. Jeśli chce się wysłać, odpowiedzieć na wiadomość i wrzuci się do treści emoji, to pokazuje się właśnie taki komunikat. Na początku nie wiedziałem o co chodzi, bo jest mylący, ale domysliłem się. Tutaj natomiast da się dodawać emoji bez problemu. 🤓
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
Jeszcze poczekamy na poprawę Nasz Orange działania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
@Rogi, ten błąd wyskakuje podczas tworzenia nowej wiadomości prywatnej lub odpowiadania na taką, gdy używasz emoji wbudowanych w klawiaturę iPhone'a czy tych domyślnych w Nasz Orange także? Za każdym razem tak się dzieje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
@Artur Chodziło mi o emoji wbudowane w iOS/OS X. Wtedy za każdym razem tak się dzieje. Z tymi domyślnymi jest ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Kolejna sprawa:
Na urządzeniach mobilnych, podczas przeglądania profili użytkowników, niektóre róbryki dwoją się i troją w nieskończoność. Dzieje się tak, gdy zjedziemy na sam dół strony, a następnie przewiniemy trochę do góry. Tak to wygląda:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś