- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać
Witam serdecznie społeczność słuchajcie mam taki problem może pomożecie jak to rozwiązać.
Otóż dzisiaj nagle przestała działać telewizja po czym zrestartowałem funbox6 i już nie wstał.
Pokusiłem się o zresetowanie funboxa do ustawień fakrycznych ale nie przyniosło to rezultatu.
Wpadłem na pomysł żeby zmienić hasło do neostrady poprzez aplikację mój Orange.
Wpisałem nowe hasło do usługi i wszystko zaczęło działać. Powiedzcie mi czy to jest normalne ?
________________
* Przeniosłem z działu O społeczności – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać
Jest to jakaś anomalia, ale nie ma sensu się przejmować. To raczej operator ma problem;) Ale jak działa, to działa;)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać
Wszystko fajnie że działa ale jest to ewidentnie jakiś problem i chyba Orange jest tego nieświadomy. Tylko wkurzające jest to że nagle takie coś ma miejsce. NIe wiadomo jaka przyczyna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać
@Czejs1984 możesz to zgłosić w BOK. Ja bardziej bym stawiał na jakieś minimalne zakłócenia sieci elektrycznej, lub światłowodowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
po zmianie hasła do neostrady uslugi zaczeły działać
@Czejs1984 dziwne, ale skoro działa...
Dobrze, że pomyślałeś o takim rozwiązaniu jak zmiana w apce. Teraz i my wiemy, że to działa jak ktoś zapomniał , a ma alternatywny router