Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana hasła

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Zmiana hasła


@ketrasaArturnapisał(-a)

Proponuję napisać na adres e-mail: naszorange@orange.com i opisać sytuację. Moderatorzy pomogą.


I pomogli 😀. Poniżej treść korespondencji zawierającej cenne wskazówki:

 

"Szanowni Państwo,

Szukając możliwości zmiany hasła w NO skorzystałem z "Przypomnij hasło". Po wpisaniu loginu, którym loguję się do konta generowany jest komunikat jak na zrzucie w załączniku. Nadmienię, że hasło pamiętam i loguję się bez problemu. Po prostu chcę je zmienić. Mogę liczyć na wskazówki w rozwiązaniu tej zagadki?

 

Zauważyłem również, że będąc zalogowanym na swoim koncie "Mój Orange" nie mogę jednocześnie zalogować się na konto NO. Dane do logowania na tych kontach są naturalnie różne.

 

Będę zobowiązany za sugestie."

 

Odpowiedź od NO:

 

"

Cześć Dawidzie, 😊

 

dobrze że o tym napisałeś. Najprawdopodobniej przy odzyskiwaniu hasła nie wpisałeś poprawnego loginu do konta (uwaga: chodzi o stare konto Mój Orange). Nazwa użytkownika do forum Nasz Orange może być inna niż login do konta. Spróbuj wpisać login z drugiego screena, ale używając przy tym samych małych liter.

 

Oczywiście przypomnienie hasła to nie to samo co zmiana hasła. A tę możesz zainicjować z poziomu ustawień na Nasz Orange: Moje ustawienia → [sekcja: Twój adres e-mail] Zmień adres e-mail → tutaj przechodzisz do profilu na koncie Mój Orange [sekcja: Mój profil / hasło] → Wejdź aby zmienić hasło → podajemy stare hasło i wprowadzamy 2x nowe

 

Pozdrawiam,

Wiktor

Zespół Nasz Orange"


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Zmiana hasła

@Dawid_Paris  z zasady nie oznacza się swojego postu jako rozwiązania, według mnie rozwiązaniem powinien być zacytowany przez Ciebie post @ketrasaArtur ...ale co ja tam wiem...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Zmiana hasła

@slav72 Naturalnie masz rację. Naprawiłem swój błąd.

 

@ketrasaArtur Wybacz moje faux pas.