Utrata dostępu do konta

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Utrata dostępu do konta

Witam,

Po ponad roku czasu, chciałem zalogować się na moje konto NO i... nie byłem w stanie. System odrzuca zarówno hasło (mimo że nie było zmieniane) jak i login podczas próby przypomnienia hasła.

 

Moje dawne konto:

https://nasz.orange.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/91107

 

Konto obecne, z którego piszę, zarejestrowałem na tym samym adresie e-mail, co mnie zdziwiło... A co ciekawe, próbując przy rejestracji ustawić dawny login (Luisv2), otrzymuję informację, że takowy jest już w użytku...

 

Czy ktoś z moderacji może mi wytłumaczyć, dlaczego utraciłem dostęp do starego konta?

2 ODPOW. 2

Zespół Nasz Orange
  • 435
  • 5475
  • 28

Utrata dostępu do konta

Cześć,

wyślij w tej sprawie maila na nasz forumowy adres NaszOrange@orange.com ze skrzynki mailowej na którą założony był pierwotny profil. Opisz raz jeszcze problem i podaj w mailu stary i nowy nick. Niestety na realizację będziesz musiał zaczekać do poniedziałku, aż pojawi się ktoś z adminów.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20971
  • 60427
  • 826

Utrata dostępu do konta

@Anonim pisz do jednego z moderatorów wiadomość prywatną lub na e-mail podany przez @Michał. Na pewno pomogą. Podobne sytuacje już pojawiały się wielokrotnie na forum i moderatorzy pomagali w rozwiązaniu problemu k przywróceniu poprzedniego konta.