Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata dostępu do konta

Anonim

Nie dotyczy

Utrata dostępu do konta

Witam,

Po ponad roku czasu, chciałem zalogować się na moje konto NO i... nie byłem w stanie. System odrzuca zarówno hasło (mimo że nie było zmieniane) jak i login podczas próby przypomnienia hasła.

 

Moje dawne konto:

https://nasz.orange.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/91107

 

Konto obecne, z którego piszę, zarejestrowałem na tym samym adresie e-mail, co mnie zdziwiło... A co ciekawe, próbując przy rejestracji ustawić dawny login (Luisv2), otrzymuję informację, że takowy jest już w użytku...

 

Czy ktoś z moderacji może mi wytłumaczyć, dlaczego utraciłem dostęp do starego konta?

2 ODPOW. 2

Zespół Nasz Orange
  • 299
  • 4610
  • 22

Utrata dostępu do konta

Cześć,

wyślij w tej sprawie maila na nasz forumowy adres NaszOrange@orange.com ze skrzynki mailowej na którą założony był pierwotny profil. Opisz raz jeszcze problem i podaj w mailu stary i nowy nick. Niestety na realizację będziesz musiał zaczekać do poniedziałku, aż pojawi się ktoś z adminów.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20294
  • 58667
  • 798

Utrata dostępu do konta

@Anonim pisz do jednego z moderatorów wiadomość prywatną lub na e-mail podany przez @Michał. Na pewno pomogą. Podobne sytuacje już pojawiały się wielokrotnie na forum i moderatorzy pomagali w rozwiązaniu problemu k przywróceniu poprzedniego konta.