Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata dostępu do konta


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 11
  • 0

Utrata dostępu do konta

Witam,

Po ponad roku czasu, chciałem zalogować się na moje konto NO i... nie byłem w stanie. System odrzuca zarówno hasło (mimo że nie było zmieniane) jak i login podczas próby przypomnienia hasła.

 

Moje dawne konto:

https://nasz.orange.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/91107

 

Konto obecne, z którego piszę, zarejestrowałem na tym samym adresie e-mail, co mnie zdziwiło... A co ciekawe, próbując przy rejestracji ustawić dawny login (Luisv2), otrzymuję informację, że takowy jest już w użytku...

 

Czy ktoś z moderacji może mi wytłumaczyć, dlaczego utraciłem dostęp do starego konta?

2 ODPOW. 2

Zespół Nasz Orange
  • 279
  • 4016
  • 17

Utrata dostępu do konta

Cześć,

wyślij w tej sprawie maila na nasz forumowy adres NaszOrange@orange.com ze skrzynki mailowej na którą założony był pierwotny profil. Opisz raz jeszcze problem i podaj w mailu stary i nowy nick. Niestety na realizację będziesz musiał zaczekać do poniedziałku, aż pojawi się ktoś z adminów.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19467
  • 56342
  • 765

Utrata dostępu do konta

@Luis22 pisz do jednego z moderatorów wiadomość prywatną lub na e-mail podany przez @Michał. Na pewno pomogą. Podobne sytuacje już pojawiały się wielokrotnie na forum i moderatorzy pomagali w rozwiązaniu problemu k przywróceniu poprzedniego konta.