Błędy techniczne Nasz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6118
  • 109

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

@Rogi, dzięki za doprecyzowanie, przetestowałem u siebie i też to mam. Postaramy się "unieszkodliwić" znaczniki, które dodają sprzęty Apple.

@Kazelot, mamy to na liście, bo właśnie m.in. @Rogi wrzucił i pracujemy mocno nad widokami mobilnymi. Dzięki.

@Anonim, które zdublowane wątki masz na myśli? Te po kliknięciu "więcej" na głównej stronie? Np. przy Ostatnich postach?
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Tak po kliknięciu "więcej" na głównej stronie


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6118
  • 109

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


vdsl2 napisał(-a):

Tak po kliknięciu "więcej" na głównej stronie


Rozkminiamy to jeszcze... Mamy z tym trochę problemów natury technicznej, ale ciągle wierzymy, że będzie to działało konsekwentnie, czyli po kliknięciu Więcej będzie się pokazywać ten sam zakres informacji, co na głównej stronie, tylko z szerszego zakresu czasowego. @Anonim, trzymaj kciuki, aby się udało 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange - kodowanie

Dzisiaj w wątku dotyczącym światłowodu miałem przekłamanie tekstu. Zakładam że to kwestia kodowania strony, windows czy Unicode? tak to wyglądało: Spis treĹ›ci

- jak widać w tytulr spis treści małe "ś" było w innym języku, a wielkie w podtytule wyświetla się prawidłowo.

 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

przełączane między Nasz Orange a Orange... 

a) nadal brak ikony, skrótu do "Nasz Orange" w serwisie Orange (chyba że niezbyt uważnie oglądam stronę) 

b) kliknięcie w ikonkę koperty w górnym menu przenosi do okna logowania do "Mulitboxa" zamiast pamiętać zalogowanie i poprostu przenieść.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Artur napisał(-a):

vdsl2 napisał(-a):

Tak po kliknięciu "więcej" na głównej stronie


Rozkminiamy to jeszcze... Mamy z tym trochę problemów natury technicznej, ale ciągle wierzymy, że będzie to działało konsekwentnie, czyli po kliknięciu Więcej będzie się pokazywać ten sam zakres informacji, co na głównej stronie, tylko z szerszego zakresu czasowego. @vdsl2, trzymaj kciuki, aby się udało 🙂


Tak trzymaj kciukiEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Hmm, w dziale "wsparcie" na podstawowym Orange znalazłem zakładkę "zapytaj społeczność" - i... przełącza ona na "Nasze Orange" ... czyli jest jakiś "kanał" 😉


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6118
  • 109

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

@Misiek62, a no jest i to jeden z najlepszych kanałów! Nie możemy tu zbierać danych osobowych, numerów, analizować sytuacji na koncie, co może zrobić infolinia, ale tutaj jesteście Wy - osoby, które korzystają z usług i często wiedzą najlepiej od strony praktycznej. Do rozwiązania większości problemów nie trzeba znać numeru telefonu 🙂

Przy okazji dzięki za zgłoszenie problemów z kodowaniem w bazie wiedzy - ogarniamy. Na wspólne logowanie do Nasz Orange i Mój Orange trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ale ikony u góry, np. ta do multiboxa powinny być już niedługo uporządkowane 🙂

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

kolejny błędzik... 😞 w części "baza wiedzy" znika ikonka z liczbą wiadomości prywatnych, z tych obok avatara.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6118
  • 109

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Dzięki @Misiek62, mamy na liście do poprawienia 🙂