- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
Witam
@agat13 na czacie data zgłoszenia : 4 sierpnia br.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
@jan1 spieszę z wyjaśnieniami... Forum to takie specyficzne miejsce, gdzie zajmujemy się przeważnie problemami z którymi czat czy infolinia nie dały sobie rady. Odwrotnie to nie działa. Oficjalne środki dla kontaktów z klientami wiedzą, że jest coś takiego jak Forum ( nawet na oficjalnej stronie Orange jesteśmy ujęci jako jeden z kontaktów), ale nie mają pojęcia co się tu dzieje, jak "pracujemy" i jake są problemy techniczne Forum..
Zgłaszanie więc na czacie tego typu problemów, to jakby głuchy telefon...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
Pierwszy raz spotykam się z tym, że użytkownik Nasz Orange zgłosił problem z forum na czacie. Najlepiej i najszybciej takie uwagi zgłaszać możecie bezpośrednio do zespołu NO w wiadomości prywatnej. Można też po prostu utworzyć wątkek na forum w kategorii o społeczności. Wracając do samych powiadomień: pracujemy z dostawcą nad usunięciem problemów, które się pojawiły, czyli powiadomień i problemów z logowaniem. Z racji tego iż temat jest dość złożony, to jeszcze chwilę na to potrzebujemy. Tym niemniej dzięki za czujność @jan1 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
Dodam jeszcze, że 101, to jest maksymalna liczba powiadomień. Miałem taką ilość z rok temu. Teraz pewnie też by się taka ilość pojawiła, jak bym kilka dni nie pojawiał się na NO lub nie klikał w powiadomienia. Realna ilość powiadomień u mnie, pomijając awarię, to w okolicach 10-20.
@Rafał w sumie @jan1 ma rację. Forum jest własnością Orange, więc czemu nie zgłaszać konsultantowi usterki. Ciekawi mnie tylko mina konsultanta, który przyjmował zgłoszenie. Gro konsultantów nawet nie wie, co tu się dzieje, jak wspomniał @agat13. Są jednak wyjątki, że konsultant zna NO nie koniecznie tylko z nazwy. Spotkałem się, że nawet konsultanci z salonów też tu zaglądają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
Zgłaszać można wszystko co dotyczy Orange, choć akurat czat jako kanał obsługowy skupia się w swoim zamyśle na usługach Orange. W przypadku Nasz Orange jest to mocno niepotrzebne wydłużenie czasu dotarcia takiej informacji do nas. Wszyscy chyba się zgodzimy, że szybciej jest zgłosić bezpośrednio, a nie przy pomocy pośredników 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
@agat13 jeżeli " to głuchy telefon " To po co konsultant przyjmuje moje zgłoszenie podając mi nr zgłoszenia technicznego i informuje mnie że otrzymam odpowiedź SMS ( do dzisiaj brak odpowiedzi) To po co i do czego jest rozmowa na czacie ?
@Rafał ja nie zgłosiłem problem ogólny z forum na czacie , tylko zgłosiłem mój osobisty problem pojawiających się w moich powiadomieniach 101 dzwonków , a to już jest różnica w zgłoszeniu .
Proszę jeszcze o odpowiedź : Czy każdy zainteresowany mógłby zapoznać się z odpowiedzią , po podaniu mojego nr zgłoszenia technicznego.
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
@jan1 zgłoszenia są przypisane do klienta i jego usług..Przed, udzieleniem info przechodzisz weryfikację. Swoją drogą ciekawe co zrobią z tym zgłoszeniem i jak je zakwalifikują? Do jakiej usługi...przypiszą i jak zamkną? Do neostrady czy mobilnych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
@jan1 jeśli chodzi o zgłoszenia techniczne odnośnie usług mobilnych (bo zakładam, że gdzieś tam to konsultant podpiął podobnie jak problemy w MO) odpowiedź ma być w 24 godziny. Takie jest założenie, praktyka pokazuję, że bywa różnie. Mam nadzieje, że podzielisz się z nami jak dostaniesz odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
@jan1napisał(-a)...
Proszę jeszcze o odpowiedź : Czy każdy zainteresowany mógłby zapoznać się z odpowiedzią , po podaniu mojego nr zgłoszenia technicznego.
Nie sądzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
101 dzwonków w powiadomieniach
Witam wszystkich.
W końcu dzisiaj (101 dzwonków) dzwonki które były ze mną od Sierpnia zniknęły. @agat13 dlatego przez pomyłkę podałem tobie datę mojego zgłoszenia na czacie : 4 sierpnia , zamiast : 4 października , za co przepraszam , ale nadal nie mam odpowiedzi SMS , i chyba nie będzie. Wczoraj na czacie konsultant powiedział :
prosimy o screen , bo nie wydaje nam się , to możliwe. Screen nie wyślę bo dzwonki zniknęły i już jest normalnie. Ale jak to jest , że tutaj na forum wszyscy znają problem od dawna z powiadomieniami , a fachowcy piszą , że to nie możliwe co ja zgłaszam.