- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Kolego od tej śmiesznej odpowiedzi to ja ci powiem jaką winę i w jakim zakresie ponosi Orange.Żeby było prościej to posłużę się przykładem komisu samochodowego:
złodziej samochodów
wstawia do twojego komisu samochód (i ty o tym wiesz że to złodziej bo nie
jeden klient już kupił u ciebie pojazd od tego klienta i masz taką wiedzę)
a ty go sprzedajesz w jego imieniu.
To jak myślisz działasz legalnie bo przecież jesteś tylko pośrednikiem tak
jak wmawia to operator czy jesteś paserem ??? Rzekoma umowa była zawarta
podstępnie a nie świadomie i w świetle prawa jest bezskuteczna i tak
w większości przypadków to działa ludzie ignorują te smsy mając świadomość
że przecież nie zawierali żadnej umowy dopiero po otrzymaniu rachunku
dowiadują się że zawarli jakąś umowę.Operator mając takie zgłoszenia powininen
zerwać umowę z takim oszustem i nie obciążąć klientów bo nie ma do tego prawa
jeżeli to robi to na własne ryzyko bo o tym czy ktoś zawarł umowę nie decyduje
Orange tylko sąd a operator tak postępując jest wspólnikiem w tym procederze.
Ale tak byłoby w państwie prawa którym mam nadzieję że Polska się już niebawem stanie.
Właśnie ma się zmienić prezes UoKiK bo to jak najbardzej tam powinno trafić i
do prokuratury.
Ja postawiłem sprawę krótko albo zwrócą kasę albo zakończę z nimi współpracę.
Dzisiaj otrzymałem informację o wystawionej fakturze korygującej i informację że
operator w drodze wyjątku to zrobił.
Ludzie nie dajcie się naciągać nie mają prawa was obciążać. Zgłaszajcie skargi do UOKiKu
ps.zaraz nowy prezes będzie a i na 500+ kasa się przyda niech zapłacą karę. Mam piątkę dzieci
to wiem o czym mówię hehe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Zakup każdej usługi premium jest związany też z prawem do odstąpienia w ciągu 14 dni. Chyba, że ktoś celo i świadomie z niego rezygnuje. Orange w w większości wypadków jest pośrednikiem naliczającym opłaty, a nie świadczącym usługę.
Warto czytać co się klika, na co wysyła się smsy. Wszystko jest opisane na umowie/cenniku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Kolego nie będę odstępował od czegoś czego nie zawarłem świadomie tylko w drodze oszustwa tak jak zresztą wielu tutaj poczytaj sobie kodeks cywilny a później dopiero się wypowiadaj.Chętnie bym się spotkał w sądzie zarówno z Orange jak i Funstrefą niestety nie mam czasu pokazywać wszystkim oszustom środkowego palca.Szkoda że nie mieszkam w USA tylko że tam by takich numerów nikt nie wycinał bo szybko by go wykończyły procesy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Gdy to zauwazylem bylo juz 70 pate zl.
Kopalem sie z koniem chyba z miesiac.
Wypisywali rozne wymowki ... a to ze wlaczylem przez sms potem na jakims www, potem ze moglem na dowolnym kompie.
Kiedy napisalem zbiorczego maila ze ich tlumaczenia nie trzymaja sie nawet przyslowiowej k..py to zaczeli odpowiadac lakonicznym stwierdzeniem ze oni juz wszystko napisali.
Od tego momentu traktuje Orange jak zlodzieja. Skarga do UOKIK sie tworzy.
Zaluje ze po ponad 3 latach dalem sie namowic na powrot do Orange. Wtedy co miesiac kantowali na FV ... zawsze cos bylo do wyjaśnienia i dalej jest to samo tylko na wyzsza kwote.
Przenioslem az 3 telefony a oni maja mnie w D.
Dobrze ze reszta uslug zostala gdzie indziej.
Jesli sami sie nie zreflektuja w co watpie to bedzie to ostatnia moja umowa z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
1) wysłanie smsa na określony numer
2) strona www gdzie trzeba wpisać numer, na numer komórki przychodzi hasło by potwierdzić, a po wpisaniu poprawnego hasła na formularzu - następuję aktywacja
3) przez internet mobilny bezpośrednio z karty sim - tu wystarczy nacisnąć na przycisk na stronie www.
W odpowiedzi na reklamację powinieneś dostać informację kiedy i w który z powyższych trzech sposobów była aktywacja.
Poza tym przy aktywacji usług premium masz 14 dni na odstąpienie, o ile na stronie www lub z komórki nie zrezygnowałeś z tego prawa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Operator ponosi winę w sytuacji gdy pozwala aktywować usługi przez strony www bez żadnej autoryzacji !!!!!
Proszę pana ja dla rozrywki przeglądam internet i nie zamierzam czytać wszystkiego drobnym drukiem co jest na stornach bo to zabawa a nie praca. W danej chwili ja nie kupuję domu tylko przeglądam strony. Czytanie na nich wszystkie co nie jest moim obowiązkiem. Nie autoryzuje się na żadnych stornach, nie podaje swojego numeru telefonu ani maila ani nr pesel czy dowodu albo karty kredytowej i czuje się bezpieczny bo ufam że mój operator nie podniesie mi rachunku za coś czego nie zamawiam w sposób jawny czyli z jawną autoryzacją - podając jakieś swoje dane personalne. Nic mylnego. Proszę sobie wobrazić sytuację że oglądając film na youtoubie zgadza się pan na oddanie nerki bo tak było zapisane drobnym drukiem na dole materiału którego pan nie przeczytał ???. Czy to jest według pana fer… Może i tak dopóki nie będzie to nerka pana lub kogoś kochanego z rodziny . Przekierowanie na strony wap tylko wtedy gdy korzysta się z internetu mobilnego jest złodziejstwem !!! Czemu fan strefa nie autoryzuje się tak u innych operatorów internetu ??? Bo oni z tego nic nie mają – czyli podsumowując im więcej osób pokrzywdzonych tym Orange ma większy zysk. Czyli są winni bo naciąganie i nieuczciwe praktyki są w ich interesie.
Ciekawe kto się zgodzi na powierzenie swoich pieniędzy w ORANGE finanse …. Chyba u mafii czułbym się bezpieczniej .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
A żeby było ciekawiej moi drodzy to powiem wam że ja miałem zablokowane usługi premium przez stronę www.orange.pl. Proszę sobie wyobrazić że usługa o treści
Nic nam nie daje i przed niczym nas nie chroni. Mimo iż mam sms-a potwierdzającego włączenie tejże blokady została ona automatycznie przez kogoś wyłączona bez informowanie mnie o tym. Sms-y dostawałem ale żyłem spokojnie bo wszystkie usługi premium na stronie zablokowałem. Dopiero rachunek sprowadził mnie na ziemię.
I jak tu żyć ??? - Czekam na rozpatrzenie reklamacji ale za sam stres jaki mnie to kosztowało orange powinien płacić odszkodowania ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Tak sam jak ktoś dzwoni na 0700 czy wysyła smsa na numery o podwyższonej płatności, dzwoni za granicę na egzotyczne kierunki, itp.
Dla mnie komunikat na stronie Funstrefy http://www.funstrefa.net/sus-funstrefa-pl/index.html
nie jest ani mały ani przesadnie duży.
Usługa Funstrefa jest to usługa subskrypcyjna przeznaczona tylko dla osób powyżej 18 roku życia, jej warunki określa Regulamin. Usługa oferuje dostęp do najlepszych treści multimedialnych, którymi Usługobiorca będzie mogł się cieszyć bez ograniczeń w swoim telefonie komórkowym lub na komputerze (Opłata wynosi 9,00PLN netto/SMS, 11,07PLN brutto/SMS, Usługobiorca otrzyma 3 SMS/tydzień w każdy poniedziałek, czwartek i sobotę o godzinie 9:00. Łączny miesięczny koszt to: 132,84 PLN brutto.) Dodatkowo w celu uruchomienia Usługi, Usługobiorca otrzyma jedną płatną wiadomość w cenie 11,07PLN brutto. Aby zakończyć rejestrację, Usługobiorca powinien wysłać SMS o treści Funstrefa pod numer 60968 (ORANGE/PLUS/TMobile/Play koszt SMS to 0 PLN). Aby zrezygnować z Usługi, należy wysłać SMS o treści STOP Funstrefa pod numer 60968 (ORANGE/PLUS/TMobile/Play koszt SMS to 0 PLN). Koszt otrzymywanych wiadomości nie obejmuje kosztów połączenia WAP, które jest naliczane zgodnie z taryfą danego operatora sieci komórkowej. Połączenie WAP jest konieczne dla pobrania otrzymanych w ramach subskrypcji treści multimedialnych. Usługodawcą jest firma Aloe Kliknij aby uzyskać więcej infomracji tutaj serwisu .Regulaminie Reklamacje: reklamacje@mobiltek.pl i pod numerem (12) 44 66 901.
Na stronę wapowe nie wchodzę to nie wiem jak wygląda.
Nie wiem czy to jest fair. Możesz spróbować dogadać się z właścicielem Funsterfy aby zwrócić część lub całość opłat. Jest coś takiego jak tryb "polubowny".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Tylko Twój screen nie pokazuje kiedy została aktywowana (czy przed czy po). To możesz sprawdzić na BOK np. poprzez czat na Mój Orange.