Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

kod interaktywny


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 47
  • 120
  • 0

kod interaktywny

moje pytanie dotyczyło kodu *100*#

jak widzę (a czego ty nie zauważyłeś w moim pierwszym poście) kod działa u ciebie tak samo jak u mnie czyli nie działa wg informacji z Orange że kod jest interaktywny i jest to po prostu Kłamstwo! albo nie zostało to uaktualnione co świadczy o jakiejś indolencji w Orange i robieniu użytkowników w bambo... 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2124
  • 11938
  • 54

kod interaktywny

@fajera63  mi tak ten kod działa na Android i pewnie iPhone też tak samo, zabytkowego telefonu nie mam.

Pisałeś że ci ten kod nie działa, więc pisałeś nie prawdę, musiałem pokazać zrzut z fona, by się wyjaśniło 😉

Tak na koniec, skoro masz konto popsute, to nim zarządzać się nie da, więc nawet jakby ten kod *100*# inaczej działał (poprawnie), nic byś nie zdziałał.

Zgłoszenie i usunięcie konta (poprzez czat Orange da się), po 3 dniach zakładasz ponownie, tyle ode mnie.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 47
  • 120
  • 0

kod interaktywny

nie napisałem, że mi nie działa tylko w jaki sposób działa a w taki że identycznie jak u ciebie czyli pojawia się TYLKO komunikat... nie istnieje żadna interaktywność mająca na celu zarządzanie kontem, tak więc potwierdziłeś moje zapytanie i awaria konta nie ma nic do rzeczy, również nie możesz się połączyć ze swoim kontem poprzez ten kod (wg Orange rzekomo interaktywny do zarządzania usługami na koncie)

Szkoda twojego czasu na obronę czegoś co jest totalną ściemą i wprowadzaniem w błąd użytkownika.

I proszę nie dawaj mi rad co mam zrobić ze swoim kontem, oni tam walczą z nim od 7 października i nie nie da się go usunąć, widocznie to jakiś mit, że można usunąć konto ani ja tego nie mogę zrobić bo nie działa logowanie a oni tego nie mogą... naprawa odbywa się przez niekompetentnych pracowników.

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2124
  • 11938
  • 54

kod interaktywny

To zapytam tak na poważnie... Jakiej tu na forum NO pomocy oczekujesz?

To forum użytkowników takich jak ty, nie ma tu pracowników Orange, co ci ten problem naprawią.

Więc upraszam szanuj nasze chęci pomocy, staramy się jak potrafimy, ale to lużne porady i nie bierz ich dosłownie, może jest jakieś interaktywne menu, jednak nie każdy je widzi na telefonie, lub jest takie jak pokazałem i tylko tak nazwane jest.

*124*# pokazuje stan konta (środki na koncie)  i ważność środków na koncie, więc podstawowe informacje.

Stan usług i ich odnawianie, to już sms przychodzi, co więcej trzeba jak jest aktywna usługa bez limitu?

Konto Mój Orange jest nie gwarantowane przez operatora (Orange) (większość powiadomień idzie na nr. telefonu czy@), ale gdzie indziej jest tak samo.