- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co mam zrobić? Przez póltora roku byłem zadowolonym klientem Free. W grudniu 2020 wymieniłem kartę SIM (stara się zgubiła). Karta nie działa - gdy próbuję z niej zadzwonić pojawia się komunikat o konieczności rejestracji karty. Tylko numer był zarejestrowany i aktywny przez ponad rok.
No dobrze, mogę zarejstrować jeszcze raz. Ale nie - przy rejestracji SMS z innego numeru w Orange dostaję odpowiedź, że numer już jest zarejestrowany.
No to mam problem.
Zgłosiłem sprawę w salonie. Powiedzieli, że mają 30 dni na jej rozwiązanie. Po 30 dniach dalej karta SIM nie działa a w salonie mi powiedzieli, że w systemie nie ma śladu mojego zgłoszenia.
Nie mam możliwości zgłosznie przez infolinię bo przecież karta nie działa i nie mam usług.
Niech mi ktoś pomoże.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@xqqnjxDopytaj się u konsultantów o jakieś blokady na numerze/kartach w systemach. Dwie raczej by się nie zachowywały tak samo, a i w owych systemach zapewne mają rozeznanie czy są aktywne/aktywowane czy nie. Mi kiedyś konsultant powiedział, że nie widzi logowania z mojej SIM-ki (źle włożyłem do slotu)...więc widzą co i jak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
karta SIM nie pozwala korzystać z usług
@xqqnjx uważam, że coś w systemie poszło nie prawidłowo z wymianą karty SIM lub wada fabryczna. Powinien salon wymienić kartę SIM ponownie.
Czy przy wymianie karty SIM były środki na koncie, przynajmniej 25 PLN? Jeżeli nie, to może potrzeba zasilić konto, aby opłata za wymianę karty SIM została pobrana i może s tedy karta SIM zadziała prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
karta SIM nie pozwala korzystać z usług
Wymiana karty nic nie pomogła. Już była raz wymieniana w lutym i problem się przeniósł na nową kartę.
Salon zgłosił sprawę ale ta nie została rozwiązana, a po upływie 30 dni pani z salonu Orange nie znalazła już sprawy w systemie (po 7 dniach ciągle była ale mieli czas aby ją rozwiązać). Zgłoszenie problemu zniknęło z systemu a karta dalej nie pozwala korzystać z usług.
Ja też uważam, że dwa systemy IT się nie zgrały i to jest przyczyna.
Na karcie było 5 zł ale dosłownie kilka dni przed jej zgubieniem uruchomiłem pakiet roczny 1TB za 300 zł. I tych 300 zł mi szkoda, bo inaczej to bym już dawno machnął ręką.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
karta SIM nie pozwala korzystać z usług
@xqqnjx ciekawe, czy bez środków na opłacenie wymiany karty SIM, realizacja przejdzie prawidłowo. Powinno być przed wymianą karty SIM przynajmniej 25 PLN. Trzeba by było się dopytać w salonie lub na infolinii. Może brak środków na opłatę za wymianę jest problemem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
karta SIM nie pozwala korzystać z usług
Konsultant w salonie wymienił kartę bezpłatnie - raz w grudniu a drugi raz w lutym... Więc to nie powinien być problem..
Po moich ostatnich doświadczeniach z Orange to raczej już im nie chcę nic doładowywać tylko uciekać z wszystkim usługami do operatora, który ma lepsze systemy IT... Bo ten kontynuuje tradycje obsługi klienta rodem z TPSA albo z Francji (tam to dopiero nic nie można w salonie załatwić)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
karta SIM nie pozwala korzystać z usług
@xqqnjxZapytam od czapy: na jakim telefonie uaktywniasz tą drugą kartę? Na tym samym? Próbowałeś zmienić i sprawdzić na innym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
karta SIM nie pozwala korzystać z usług
@xqqnjx to faktycznie, jak wymiana bezpłatnie, to musi być błąd w systemie. Bez pomocy konsultantów już tego problemu nie przeskoczysz. Złóż jeszcze raz reklamację z uwzględnieniem braku możliwości korzystania z wykupionego pakietu. Tą sprawę dokładniej muszą przeanalizować technicy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
karta SIM nie pozwala korzystać z usług
@agat13 napisał(-a)
@xqqnjxZapytam od czapy: na jakim telefonie uaktywniasz tą drugą kartę? Na tym samym? Próbowałeś zmienić i sprawdzić na innym?
@agat13 Próbowałem w routerze TP-Link i Huawei a potem wziąłem zwykłą, prostą Nokię...
@ketrasaArtur napisał(-a)
@xqqnjx to faktycznie, jak wymiana bezpłatnie, to musi być błąd w systemie. Bez pomocy konsultantów już tego problemu nie przeskoczysz. Złóż jeszcze raz reklamację z uwzględnieniem braku możliwości korzystania z wykupionego pakietu. Tą sprawę dokładniej muszą przeanalizować technicy.
No tak ale już to zrobiłem miesiąc temu w salonie. I nic nie zostało załatwione a sprawa zniknęła z systemu. Może tak było komuś prościej...
Jak mam uzyskać pomoc konsultantów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@xqqnjxDopytaj się u konsultantów o jakieś blokady na numerze/kartach w systemach. Dwie raczej by się nie zachowywały tak samo, a i w owych systemach zapewne mają rozeznanie czy są aktywne/aktywowane czy nie. Mi kiedyś konsultant powiedział, że nie widzi logowania z mojej SIM-ki (źle włożyłem do slotu)...więc widzą co i jak