05-03-2018
23:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-03-2018
23:32
Witam, po doładowaniu konta na kartę otrzymałem bonus internetowy 5 GB. Niestety nie mogę z niego skorzystać - nie ma połączenia z siecią. Dodam, że mam włączone dane komórkowe. Telefon LG z Androidem. W czym jest problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
05-03-2018
23:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-03-2018
23:51
A wcześniej internet działał? jaki masz apn w telefonie?
spróbuj ręcznej konfiguracji wzorując się na https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-w-telefo...
spróbuj ręcznej konfiguracji wzorując się na https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-w-telefo...
1 ODPOWIEDŹ 1
05-03-2018
23:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-03-2018
23:51
A wcześniej internet działał? jaki masz apn w telefonie?
spróbuj ręcznej konfiguracji wzorując się na https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-w-telefo...
spróbuj ręcznej konfiguracji wzorując się na https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-w-telefo...