Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[archiwum] Wyłączenie skarbonki

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 1

[archiwum] Wyłączenie skarbonki

Dlaczego wyłączyła mi się skarbonka skoro mam ważne konto? Według regulaminu "Ważność środków dostępnych w Skarbonce jest równa okresowi pasywnemu konta Abonenta (tj. do końca okresu umożliwiającego odbieranie połączeń)"

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 1

[archiwum] Wyłączenie skarbonki

W salonie powiedzieli że nic nie mogą mi na to poradzić więc zadzwoniłam na infolinię. Zadzwoniłam i powiedzieli mi że dostałam ostrzeżenia i nic nie mogę z tym zrobić jedynie mogę złożyć reklamację na piśmie bądź przez telefon i od razu złożyłam reklamację powołując się na regulamin. Następnego dnia dostałam sms że środki na skarbonce zostały przywrócone.

 

 

 

Usługa skarbonki jest aktywna do 31.12.2020, później zostanie wyłączona całkowicie. Warto sprawdzić inne promocje na orange.pl

 

 

_____________

*Dodanie informacji o zakończeniu usługi - moderator Wojciech.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

Wyłączenie skarbonki

@b_l, była aktywna wcześniej ?? Jeśli tak zgłoś do Obsługi od kiedy została wyłączona. 

 

Co wyświetla po wpisaniu kodu  *110*06# i potwierdzenia przyciskiem połączenia ?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 1

Wyłączenie skarbonki

Tak, była już od kilku lat i uzbierała się tam spora suma. Dostałam co prawda sms  że za 3 dni zostanie wyłączona ale myślałam że to jakiś błąd bo konto mam aktywne jeszcze długo a dzisiaj rano dostałam kolejny sms że skarbonka została wyłączona. Nie sprawdzałam tym kodem ale na mój orange też mam napisane że jest wyłączona.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Wyłączenie skarbonki

A masz aktywne Konto Ważne Rok ?  W skarbonce pieniądze gromadzone były na koncie głównym czy promocyjnym ?

 

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 1

Wyłączenie skarbonki

Tak, mam konto ważne rok


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

Wyłączenie skarbonki

@b_l, jeśli nie zleciłeś dezaktywacji usługi proponuję złożyć Reklamację, a najlepiej zadzwonić na Obsługę i zapytać, dlaczego została wyłączona.

 

*100 lub 510 100 100


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Wyłączenie skarbonki


@b_lnapisał(-a)

Tak, mam konto ważne rok


No to kuj żelazo póki gorące i dzwoń do BOK - jak pisze @Ron

Ja mam  pieniądze ze skarbonki na koncie głównym i nigdy nie dostałam takowego smsa - wydaje mi się, że to jakiś błąd systemu.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 1

Wyłączenie skarbonki

W takim razie nie zostaje mi nic innego jak zadzwonić do nich. Dzięki za pomoc.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

Wyłączenie skarbonki

@b_l, daj znać jaki jest finał sprawy. Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2912
  • 7546
  • 195

Wyłączenie skarbonki

@b_l  U siebie w Mój Orange też zauważyłem kilkunastodniową różnicę w ważności skarbonki i konta, a regulamin jest w tej kwestii jednoznaczny. Zgodnie wpisem @Ron  daj wieć info, co odpowiedzieli.