Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwrot środków


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2759
  • 11414
  • 112

Zwrot środków

Cześć @yack 

Wniosek o zwrot pozostałych środków z doładowań w Orange na kartę możesz złożyć w ciągu 6 miesięcy po tym, jak Twoja karta SIM straci ważność lub przeniesiesz numeru do innego operatora. Czyli gdy nie jesteś już aktywnym klientem Orange na kartę.

Aby być uprawnionym do zwrotu środków z doładowań w Orange na kartę muszą być spełnione następujące warunki:

Do zwrotu uprawnieni są klienci indywidualni, którzy:

1. Przenieśli numer do innego operatora lub Flex lub wygasła ważność ich karty SIM (nie mogą odbierać ani wykonywać połączeń).
To oznacza, że uprawnione do zwrotu środków są osoby, które nie są aktywnymi klientami Orange na kartę.
2. Mają na swoim koncie więcej niż 20 zł.
Rozpatrzenie wniosku o zwrot środków z doładowań z jednego numeru kosztuje 20 zł, opłata jest pobierana ze środków do zwrotu.
3. Byli klientem indywidualnym i numer telefonu był zarejestrowany na osobę prywatną, a nie na firmę.
4. Numer telefonu nie został zawieszony z powodu nadużyć.
5. Wystąpią o zwrot środków:
• podając numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce, gdy ich numer Orange na kartę jest aktywny lub
• składając wniosek poprzez formularz lub w Salonie Orange po tym, jak przenieśli numer do innego operatora lub Flex lub ich karta SIM straciła ważność.

WAŻNE:
Jeśli przenosisz swój numer z Orange na kartę do Orange na abonament lub NJU na abonament i nie postanowisz inaczej, to otrzymasz zwrot środków w poczet faktur w nowej ofercie abonamentowej.
W takim wypadku nie składaj wniosku o zwrot środków. Przeniesiemy je automatycznie w ciągu 30 dni od migracji.

 

O zwrot środków możesz zawnioskować na 2 sposoby:
1. Podając numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce:
a. możesz to zrobić w dowolnym momencie, gdy masz aktywne konto Orange na kartę,
b. numer ten podasz po zalogowaniu na koncie Mój Orange na www.orange.pl, w salonie Orange lub na infolinii,
c. środki pozostałe z doładowań przelejemy ci automatycznie na podany numer rachunku bankowego. Otrzymasz je w ciągu 30 dni po tym, gdy wygaśnie ważność Twojej karty SIM i spełnisz pozostałe warunki zwrotu.
2. Wypełniając formularz:
a. możesz to zrobić w ciągu 6 miesięcy po tym, jak Twoja karta SIM straci ważność lub przeniesiesz numeru do innego operatora. Czyli gdy nie jesteś już aktywnym klientem Orange na kartę,
b. formularz jest dostępny TUTAJ lub w salonie Orange,
c. we wniosku poprosimy Cię o następujące dane:
• numer telefonu, którego dotyczy zwrot środków,
• numer karty SIM dla tego numeru telefonu,
• Twoje imię i nazwisko,
• PESEL (dla obywateli polskich) lub numer dokumentu podanego przy rejestracji numeru na kartę (dla obcokrajowców),
• numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce,
• adres e-mail.

 

Możesz wnioskować tylko o zwrot środków (złotówek) z doładowań, które są na koncie głównym i które zostały zablokowane po tym, jak straciły ważność.

Nie zwrócimy Ci środków:
• z bonusów, które otrzymałeś w ramach promocji,
• z usług, np. bonusowych GB,
• przyznanych reklamacyjnie,
• przyznanych na starterze tzw. kwoty startowej.

 

Jeśli chodzi o zwrot środków to za zwrot środków jest pobierana opłata w wysokości 20 zł. Obowiązuje zasada: 1 numer telefonu = 1 wniosek = 1 opłata.

Jeżeli wnioskujesz o zwrot środków przez formularz lub w Salonie Orange - otrzymasz wiadomość na podany we wniosku adres e-mail po jego pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu. Taka wiadomość w większości przypadków dotrze w ciągu kilku dni.

Jeżeli podałeś nam numer rachunku bankowego, wniosek rozpatrzymy, ale nie będziemy mieli możliwości kontaktu z Tobą.

 

Pieniądze zwrócimy na Twój rachunek bankowy najpóźniej do 30 dni:
• po tym, jak wygaśnie ważność Twojej karty SIM, jeżeli wcześniej podałeś nam numer rachunku bankowego lub
• po złożeniu wniosku przez formularz lub w Salonie.

Więcej informacji znajdziesz w tym linku https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow

Pozdrawiam 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 7046
  • 28917
  • 230

Zwrot środków


@yacknapisał(-a)

numer na połączenia wychodzące dezaktywował się dwa tygodnie temu z powodu iż nie został doładowany


Ale numer jest jeszcze aktywny na połączenia przychodzące? Jeśli tak, to o zwrot kasy jeszcze nie możesz wnioskować. Musisz zaczekać aż numer się całkiem dezaktywuje, albo przenieść go do innej oferty. Status numeru sprawdzisz na portalu MO.