- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Miałem na koncie 60 zł, ale nie miałem ważności konta. Dlatego doładowałem 30 zł, po sprawdzeniu stanu konta miałem mieć 90 zł ale miałem 30 zł.
Nie wiem dlaczego tak się stało, pomóżcie!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377416,title,Nowa-Gwarancja-zwrotu-,article.html - nowa gwarancja zwrotu działa, jak do 7 dni doładujesz od momentu wygaśnięcia środków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zniknęło mi 60 zł z konta.
Kiedy ważność konta się skończyła ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377416,title,Nowa-Gwarancja-zwrotu-,article.html - nowa gwarancja zwrotu działa, jak do 7 dni doładujesz od momentu wygaśnięcia środków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zniknęło mi 60 zł z konta.
Nowa Gwarancja zwrotu działa, jeśli doładujesz konto do 7 dni od momentu zablokowania środków na koncie po utracie możliwości wykonywania połączeń wychodzących.
Możesz próbować coś ugrać kontaktując się z BOK, jednak regulamin jest jasny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zniknęło mi 60 zł z konta.
@Buusky Czy sprawa została wyjaśniona? Jeśli tak to oznacz najbardziej pomocną odpowiedź jako rozwiązanie to pomorze innym szybko trafić na pomocne informację.